Po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie ifirma.pl w panelu głównym po lewej stronie widoczne są główne przyciski nawigacyjne.
Domyślnie są to:
Najeżdżając kursorem na poszczególne zakładki pojawia się menu rozwijane, które można zablokować, strzałką po prawej stronie. Po zablokowaniu, widok zakładek dodatkowych nie będzie się ukrywał:
Każda z zakładek ma swoje podzakładki.
Dla przykładu zakładka Pulpit zawiera Strona główna, Kalendarz, Agenda:
Zakładka Firma zawiera CRM, Kontrahenci, Pracownicy, Pojazdy, Majątek, Banki, Windykacja:
Istnieje możliwość edycji głównego widoku zakładek na swoim pulpicie głównym poprzez edycję zakładki Moduły i integracje.
W tym celu klikamy w ikonkę Moduły, w lewym, dolnym rogu systemu:
W tym miejscu możemy edytować moduły które są używane oraz ilość zakładek głównych, znajdujących się w pasku po lewej stronie pulpitu głównego.
Korzystając z suwaków można wybrać które funkcje w serwisie mają być aktywne:
Odznaczając opcję Uproszczone menu można dodać na listę zakładki Deklaracje, Ewidencje oraz Zobowiązania, które są domyślnie scalone w zakładkę Księgowość w widoku uproszczonym:
*Uproszczone menu jest zaznaczone automatycznie.
Poniżej widok wszystkich zakładek z zaznaczoną opcją Uproszczone menu:
Poniżej widok wszystkich zakładek z odznaczoną opcją Uproszczone menu:
Oprócz Modułów w zakładce Moduły i integracje możemy również zarządzać integracjami w serwisie ifirma.pl. Ta część dzieli się na integracje związane z aplikacją oraz integracje e-commerce:
W części dotyczącej aplikacji, znajdziemy takie integracje jak:
W części dotyczącej E-commerce znajdziemy dostępne integracje z platformami sprzedażowymi:
Szczegóły w zakresie integracji e-commerce znajdują się tutaj.
Po zalogowaniu na konto w serwisie ifirma.pl, dostępne są również Skróty, czyli szybki dostęp do wybranych, najczęściej używanych opcji księgowych. Można je samodzielnie skonfigurować, aby jeszcze bardziej ułatwić sobie pracę w serwisie:
Szczegółowa instrukcja w tym zakresie znajduje się tutaj.
Na pulpicie głównym, w prawym, górnym rogu, obok loginu użytkownika, znajduje się skrócone menu, które umożliwia w szybki sposób wybranie najpopularniejszych akcji księgowych:
W tym miejscu możliwe jest:
Więcej szczegółowych informacji na temat funkcji serwisu ifirma.pl można znaleźć tutaj.
Autor: Katarzyna Dudek – ifirma.pl
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.