Usługa integracji z zewnętrzną bramką SMS – instrukcja aktywacji
- Zaloguj się na ifirma.pl, kliknij w swój login i wybierz „Konfiguracja”
- W menu z lewej strony wybierz zakładkę „Wiadomości SMS”
- Jeśli posiadasz już własne konto u dostawcy usług SMS, kliknij „Konfiguracja”, podaj dane autoryzacyjne i kliknij „zatwierdź”.
- Dodaj nazwę, którą zostaną podpisane SMSy i zatwierdź ją. Pamiętaj, że nazwa nadawcy powinna być zgodna z zaakceptowaną i ustawioną przez operatora bramki.
- Po zintegrowaniu z kontem SerwerSMS i uzupełnieniu nazwy możesz przejść do konfiguracji szablonów SMS. Możesz spersonalizować ich treść – dodać własne szablony lub korzystać z szablonów przygotowanych przez nas (lub zmodyfikować je zgodnie z Twoim podejściem do relacji z klientem).
- Wysyłanie SMSów do klientów w serwisie z zakładki Faktury
- Wysyłanie SMSów do klientów w serwisie z zakładki eCommerce – wchodząc w zakładkę “zamówienia”, a następnie w podgląd zamówienia.
- Ustawienie automatycznej wysyłki wiadomości SMS po zaksięgowaniu zamówienia eCommerce.






a) z poziomu listy faktur klikając „Lista przypomnień” w kolumnie „Operacje” a następnie wybierając „Przypomnienie SMS”

b) z podglądu szczegółów wybranej faktury klikając „wyślij SMS”


Kliknij w przycisk “wyślij SMS”, wybierz szablon, uzupełnij wymagane dane i kliknij “wyślij”.

Wejdź w zakładkę eCommerce > konfiguracja
Kliknij “edytuj” w kolumnie akcje przy sklepie dla którego chcesz ustawić automatyczną wiadomość SMS po zaksięgowaniu zamówienia.

Zaznacz checkbox “Wyślij SMS do kontrahenta po zaksięgowaniu” i wybierz na liście rozwijalnej domyślny szablon i nazwę nadawcy. Kliknij “zatwierdź” aby zapisać ustawienia.
