- Zaloguj się na ifirma.pl i przejdź do zakładki Konfiguracja.
- W menu z lewej strony wybierz zakładkę Powiadomienia o terminach.
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/1b.png)
- Kliknij w przycisk Włącz powiadomienia aby aktywować usługę.
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/2b.png)
- Zaakceptuj regulamin i kliknij przejdź do płatności.
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/3b.png)
- Wybierz metodę płatności a następnie przejdź do systemu tpay.com aby opłacić usługę.
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/4b.png)
- Uzupełnij numer telefonu, potwierdź jego poprawność klikając TAK a następnie wpisz kod autoryzacyjny przesłany wiadomością SMS. Kliknij Zatwierdź. Wybierz też godzinę, o której mają być przesyłane powiadomienia.
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/5b.png)
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/6b.png)
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/7b.png)
- W tabeli poniżej skonfiguruj ustawienia – w zależności od tego, o których czynnościach chcesz być powiadamiany. Wybierz też z jakim wyprzedzeniem chcesz otrzymywać powiadomienia (dotyczy terminów deklaracji i nieopłaconych zobowiązań). Rodzaje wysyłanych powiadomień SMS to:
- Terminy deklaracji (powiadomienia o terminach rozliczeniowych, wysyłane na podstawie informacji wprowadzonych do serwisu)
- Niezapłacone zobowiązania (powiadomienia o niezapłaconych na czas zobowiązaniach, wysyłane na podstawie informacji wprowadzonych do serwisu)
- Deklaracja odrzucona (powiadomienie z informacją o odrzuceniu deklaracji przez ZUS lub Urząd skarbowy, wysyłane niezwłocznie po odrzuceniu)
- Inne powiadomienia (powiadomienia dotyczące zmian w przepisach lub innych ważnych terminów podatkowych)
Zakres przesyłanych informacji może się różnić w zależności od pakietu usługi, z którego korzystasz w ifirmie.
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/8b-1.png)
![](https://pomoc.ifirma.pl/wp-content/uploads/2023/02/9b.png)
Kliknij zapisz zmiany. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia.
Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na
czacie . Możesz też napisać maila na
bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.