FAQ – Biuro Rachunkowe ifirma.pl

Nie tylko kawa jest 2w1

Będąc klientem Biura Rachunkowego ifirma.pl w żaden sposób nie jest się zobowiązanym do korzystania z innych produktów spod znaku ifirma.pl. Faktury dostarczane do biura mogą więc być wystawione w jakimkolwiek innym programie do faktur lub w inny sposób, jednak wystawiając faktury przychodowe poza systemem, za ich zaksięgowanie zostanie naliczona dodatkowa opłata (2 zł netto – zgodnie z cennikiem).

Tak samo jak w przypadku księgowości internetowej ifirma.pl, również w Biurze Rachunkowym ifirma.pl pomagamy przenieść księgowość z innego biura. Skontaktuj się z naszym Sekretariatem, adres e-mail: br@ifrima.pl telefon 71 769 55 81.

Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC na prowadzenie usług księgowych oraz dodatkowe ubezpieczenie OC na usługi kadrowe. Wszelkie kwestie dotyczące odpowiedzialności BR ifirma.pl są opisane w regulaminie biura rachunkowego.

Tak, należy złożyć wniosek o zmianę wpisu do CEIDG. Klient otrzymuje od Biura Rachunkowego aktualizacje w wersji elektronicznej i papierowej, którą należy złożyć osobiście w Urzędzie Miasta/Gminy lub online, korzystając z profilu zaufanego.

Tak, takie zmiany są możliwe. Zaznaczamy przy tym, że wszelkie informacje wprowadzone podczas korzystania z jednej usługi, będą przeniesione na usługę drugą.

Nie, promocja nie obowiązuje w usłudze Biura Rachunkowego. Dotyczy usługi samodzielnej księgowości internetowej.

Tak samo jak w przypadku usług samodzielnej księgowości internetowej ifirma.pl, klient ma zawsze prawo do rezygnacji z usług. W przypadku biura rachunkowego obowiązuje zachowanie jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.

Tak, klient otrzymuje od swojej księgowej informację o wysokości wszystkich zobowiązań podatkowych.

Tak, ścieżkę przekazu dokumentów można zmienić na początku każdego roku kalendarzowego.

Do 7. dnia każdego następnego miesiąca (za miesiąc poprzedni).

Decyzję o wyborze orientacyjnego pakietu cenowego podejmuje się podczas wypełniania formularza akceptacyjnego. Jego wybór nie jest wiążący, ponieważ uzależniony jest od liczby dokumentów kosztowych w danym miesiącu oraz ilości zatrudnionych pracowników.

Tak, w porównaniu do tradycyjnych biur klient ma podgląd na swoim koncie do zaksięgowanych dokumentów.

W usłudze biura rachunkowego klient kontaktuje się ze swoją księgową, do której otrzymuje bezpośredni numer telefonu oraz adres e-mail.

Nie, usługa biura wyceniana jest zgodnie z cennikiem biura, abonament za samodzielną księgowość nie jest naliczany.

Nie tylko kawa jest 2w1

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce