Instrukcja opłacania składek ZUS oraz przelewów podatkowych dla klientów Banku Millennium.
Przelew do ZUS w Banku Millennium:
- Zaloguj się na konto w Millennium,
- wybierz menu „Przelewy” > ZUS 4 w 1,
ZUS 4 w 1
- wybierz rachunek, z którego chcesz przelać pieniądze i uzupełnij pozostałe dane transakcji. Pamiętaj, że w polu deklaracja należy wpisać datę wg wzoru rok/miesiąc np. 201612. Numer deklaracji – wpisz „01”, chyba że w danym miesiącu księgowym dokonano już wpłaty na wybrany wcześniej rachunek,
Uzupełnij dane przelewu
- zaznacz checkboxy z odpowiednim ubezpieczeniem, wpisz aktualną stawkę > zatwierdź przelew.
Wybierz ubezpieczenie/fundusz
Przelewy do Urzędu Skarbowego w Banku Millenium
- Wybierz menu „Przelewy” > Podatkowy/Celny,
Wybierz przelew podatkowy
- określ symbol formularza – deklarację, którą chcesz opłacić np. PIT-36. Pamiętaj o wyborze właściwego organu podatkowego.
Wybierz symbol formularza
- uzupełnij dane identyfikacyjne. Okres, za który chcesz uiścić opłatę (miesiąc/kwartał/rok) i zatwierdź przelew.
Generowanie paczek przelewów w ifirma.pl
Przelewy elixir są dostępne tylko dla użytkowników z kontem w obsługiwanym przez nas banku.
- Uzupełnij konto bankowe:
• pulpit > konfiguracja > rachunki bankowe > nowy rachunek,
- wybierz menu „Zobowiązania” > paczki przelewów > utwórz nową paczkę,
Paczka przelewów
- wybierz zawartość paczki (np. ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy), określ datę utworzenia > zatwierdź,
- pobierz paczkę na dysk.
Pobierz paczkę przelewów
Import paczki przelewów do Banku Millenium
- Importując plik z przelewami, zaznacz „Zapisz jako płatności masowe”,
- aby zaznaczyć folder jako masowy, należy posiadać uprawnienia do opcji „Oznaczanie folderu jako płatność masowa”,
- aby zaimportować plik z przelewami jako folder masowy, konieczne będą uprawnienia do opcji „Import pliku jako płatność masowa”.
Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na
czacie . Możesz też napisać maila na
bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.