Opłacanie składek online – Millennium Bank

|
ID: 778304756
|
Kategorie: Rozliczenia ZUS
Biuro rachunkowe - ifirma.pl
Instrukcja opłacania składek ZUS oraz przelewów podatkowych dla klientów Banku Millennium.

Przelew do ZUS w Banku Millennium:

  1. Zaloguj się na konto w Millennium,
  2. wybierz menu „Przelewy” > ZUS 4 w 1,


ZUS 4 w 1

  1. wybierz rachunek, z którego chcesz przelać pieniądze i uzupełnij pozostałe dane transakcji. Pamiętaj, że w polu deklaracja należy wpisać datę wg wzoru rok/miesiąc np. 201612. Numer deklaracji – wpisz „01”, chyba że w danym miesiącu księgowym dokonano już wpłaty na wybrany wcześniej rachunek,


Uzupełnij dane przelewu

  1. zaznacz checkboxy z odpowiednim ubezpieczeniem, wpisz aktualną stawkę > zatwierdź przelew.

Wybierz ubezpieczenie/fundusz

Przelewy do Urzędu Skarbowego w Banku Millenium

  • Wybierz menu „Przelewy” > Podatkowy/Celny,


Wybierz przelew podatkowy

  • określ symbol formularza – deklarację, którą chcesz opłacić np. PIT-36. Pamiętaj o wyborze właściwego organu podatkowego.


Wybierz symbol formularza

  • uzupełnij dane identyfikacyjne. Okres, za który chcesz uiścić opłatę (miesiąc/kwartał/rok) i zatwierdź przelew.

Generowanie paczek przelewów w ifirma.pl

Przelewy elixir są dostępne tylko dla użytkowników z kontem w obsługiwanym przez nas banku.

  1. Uzupełnij konto bankowe:
    • pulpit > konfiguracja > rachunki bankowe > nowy rachunek,
  2. wybierz menu „Zobowiązania” > paczki przelewów > utwórz nową paczkę,


Paczka przelewów

  1. wybierz zawartość paczki (np. ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy), określ datę utworzenia > zatwierdź,
  2. pobierz paczkę na dysk.


Pobierz paczkę przelewów

Import paczki przelewów do Banku Millenium

  • Importując plik z przelewami, zaznacz „Zapisz jako płatności masowe”,
  • aby zaznaczyć folder jako masowy, należy posiadać uprawnienia do opcji „Oznaczanie folderu jako płatność masowa”,
  • aby zaimportować plik z przelewami jako folder masowy, konieczne będą uprawnienia do opcji „Import pliku jako płatność masowa”.
Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce