Regulamin usługi wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku 
o Wakacje od ZUS

|
ID: 778310461
|
Kategorie: Regulaminy
  1. Postanowienia ogólne

    1. Zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r. poz.1513), IFIRMA SA (zwana dalej: Operatorem) tworzy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (zwany w dalszej części: Regulaminem) na potrzeby świadczenia Usługi Wsparcia przy wypełnieniu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS,
      za pośrednictwem platformy e-ZUS lub PUE ZUS.
    2. Regulamin stanowi potwierdzenie zawarcia umowy z klientem stosownie do treści art. 21 Ustawy z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz. 2759).
    3. Korzystanie z Usługi Wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS, za pośrednictwem platformy e-ZUS lub PUE ZUS, wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu. Przed akceptacją Regulaminu, Klient powinien zapoznać się z jego treścią. Konieczna jest również akceptacja plików cookies (więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdą Państwo w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem https://www.ifirma.pl/rodo/polityka-prywatnosci-ifirma-pl).
  2. Definicje

    1. Infolinia – dedykowany dla Klientów numer telefonu, podany na stronie serwisu ifirma.pl,
      za pośrednictwem którego m.in. świadczona jest Usługa;
    2. Klient – osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, niebędąca użytkownikiem serwisu ifirma.pl, która wypełniła formularz, o którym mowa w punkcie 3.7 Regulaminu, składająca wniosek do ZUS o zwolnienie z opłacania składek ZUS, tzw. Wakacje od ZUS;
    3. Konsultant Operatora – osoba działająca w imieniu Operatora, świadcząca Usługi Wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS;
    4. Konsument – Klient, do którego stosuje się przepisy dotyczące konsumentów;
    5. Operator – spółka IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241 G, Wrocław (53-234), zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000281947, NIP 8981647572, REGON 931082394, o kapitale zakładowym 640.000,00 zł, opłaconym w całości, będąca właścicielem i administratorem serwisu dostępnego pod adresem www.ifirma.pl;
    6. Regulamin – niniejszy regulamin, stanowiący regulamin świadczenia usług elektronicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020r. poz.344), określający zasady świadczenia Usługi Wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS, za pośrednictwem platformy e-ZUS lub PUE ZUS;
    7. Serwis ifirma.pl – serwis internetowy przeznaczony do świadczenia usług księgowości internetowej pod adresem www.ifirma.pl;
    8. Usługa Wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS, dalej Usługa – usługa polegająca na technicznej asyście Konsultanta Operatora przy wypełnianiu i składaniu przez Klienta wniosku o zwolnienie z opłacania składek ZUS, tzw. „wakacje składkowe w ZUS”, za pośrednictwem platformy e-ZUS lub PUE ZUS.
    9. Wideokonferencja– spotkanie on-line Klienta i Konsultanta Operatora;
  3. Zasady ogólne świadczenia Usługi

    1. Usługi będą świadczone od 13.11.2024 do odwołania.
    2. Usługa polega na asyście technicznej Klientowi podczas wideokonferencji przy wypełnianiu
      i składaniu wniosku o platformie e-ZUS lub PUE ZUS, po zalogowaniu się Klienta na Konto płatnika.
    3. Usługa będzie świadczona nieodpłatnie.
    4. Akceptacja Regulaminu oraz rezerwacja terminu wykonania Usługi są równoznaczne
      z zawarciem Umowy bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
    5. Umowa o świadczenie Usług ma charakter jednorazowy i zostaje zawarta na czas realizacji usługi w postaci wideokonferencji trwającej maksymalnie 30 minut, co oznacza, że Klient chcąc odbyć kolejną wideokonferencję musi zawrzeć nową Umowę o świadczenie Usługi.
    6. Usługa jest dostępna dla Klientów wyłącznie po dokonaniu rezerwacji terminu wideokonferencji on-line poprzez formularz dostępny na stronie  www.ifirma.pl.
    7. Warunkiem skorzystania z Usługi jest podanie w formularzu następujących danych:3.7.1. imienia i nazwiska,

      3.7.2. adresu e-mail – niezbędny do komunikacji,

      3.7.3. numeru telefonu – niezbędny do komunikacji,

      3.7.4. numeru NIP prowadzonej działalności gospodarczej, której dotyczyć będzie Usługa.

    8. Z Usługi nie mogą korzystać osoby, które na dzień realizacji Usługi korzystają już z usług Operatora.
    9. Operator realizuje Usługę z dołożeniem należytej staranności.
  4. Warunki techniczne świadczenia Usługi 

    1. Celem korzystania z Usługi Klient powinien spełniać wymagania techniczne, niezbędne
      do współpracy z systemem teleinformatycznym Operatora, którym posługuje się Użytkownik,
      w tym Klient powinien we własnym zakresie zapewnić urządzenie z dostępem do sieci Internet, wyposażone w przeglądarkę umożliwiającą wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów HTML oraz aktywne konto poczty elektronicznej. Szczegółowe informacje na temat bieżących wymagań technicznych Klient otrzyma w e-mailu potwierdzającym termin umówionej wideokonferencji.
    2. Operator nie jest odpowiedzialny za nieprawidłowości w świadczeniu Usługi powstałe w związku z niespełnieniem przez Klienta wymagań technicznych.
    3. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Usługi, wynikające z niespełnienia przez Klienta wymagań technicznych.
    4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa świadczenia Usługi oraz przesyłu danych, Operator podejmuje środki, w szczególności techniczne oraz organizacyjne, adekwatne do zagrożenia.
    5. Operator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną, gdy:4.5.1.jest to niezbędne ze względów bezpieczeństwa,

      4.5.2.jest to niezbędne z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Operatora, które mogłyby doprowadzić do naruszenia w ten sposób przepisów prawa,

      4.5.3.w razie konieczności dokonania niezbędnych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem, ulepszaniem, konserwacją lub zabezpieczaniem systemów informatycznych
      i zasilania, przy czym okres czasowego zawieszenia dostępu nie będzie dłuższy niż czas konieczny do usunięcia powstałych nieprawidłowości.

  5. Zasady szczegółowe świadczenia Usługi 

    1. Wideokonferencje będą odbywać się w dniach i godzinach określonych na stronie www.ifirma.pl.
    2. Termin wideokonferencji Klient rezerwuje poprzez formularz dostępny na stronie www.ifirma.pl.
    3. Usługi będą świadczone przez Konsultantów Operatora po wcześniejszym umówieniu terminu wideokonferencji. Konsultant Operatora potwierdza telefonicznie termin wideokonferencji
      z Klientem.
    4. Konsultant Operatora w umówionym terminie inicjuje wideokonferencję poprzez połączenie wideo, wykorzystując unikatowy link do wideokonferencji wysłany Klientowi na adres e-mail podany w formularzu, o którym mowa w punkcie 3.7.2 Regulaminu.
    5. Wideokonferencja oraz czat (konwersacja pisemna) prowadzona w czasie realizacji Usługi są rejestrowane. Informacje na temat przetwarzania obrazu, dźwięku oraz innych danych zarejestrowanych podczas wideokonferencji, dostępne są w klauzuli informacyjnej oraz polityce prywatności.
    6. W sytuacji problemów technicznych lub zerwania połączenia podczas wideokonferencji, Konsultant Operatora trzykrotnie podejmie próbę połączenia z Klientem.
    7. Operator zastrzega, że realizacja Usługi może wymagać od Klienta dodatkowych informacji czy wcześniejszego przygotowania niezbędnych dokumentów.
    8. Operator zastrzega, że godzina wideokonferencji może ulec zmianie, o czym Operator poinformuje Klienta telefonicznie proponując jednocześnie nowy termin wideokonferencji.
    9. Klient zobowiązany jest do nieużywania zwrotów lub udostępniania podczas realizacji Usługi treści o charakterze niecenzuralnym, obraźliwym, erotycznym, naruszającym dobra osobiste Konsultanta Operatora lub innych osób oraz naruszające przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Jeżeli w ramach Usługi Konsultant Operatora uzna, że nie zostały zachowane powyższe warunki Regulaminu, ma prawo przerwać wideokonferencję.
    10. 3.10.Operator zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia Umowy, w przypadku Klienta blokującego wolne terminy wideokonferencji, poprzez kilkukrotne rezerwowanie oraz odwoływanie terminów, uniemożliwiając innym Klientom skorzystanie z Usługi.
    11. Operator nie ponosi odpowiedzialności, jeśli ZUS odmówi zwolnienia lub uwzględni wniosek tylko w części.
    12. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy świadczenia Usług przed jej wykonaniem.
    13. Odstąpienie od Umowy, o którym mowa w pkt. 5.12 następuje przez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy nie musi zawierać uzasadnienia.
    14. W przypadku wyrażenia przez Konsumenta zgody na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od Umowy i poinformowania Konsumenta
      o utracie prawa do odstąpienia od Umowy, prawo do odstąpienia wygasa z chwilą rozpoczęcia świadczenia Usługi.
    15. W przypadku braku zgody na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem okresu do odstąpienia od Umowy, Operator powstrzyma się od realizacji Usługi do końca tego okresu. Konsument może w każdym czasie wyrazić zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem okresu do odstąpienia od Umowy.
    16. Konsument składa oświadczenie o odstąpieniu od Umowy podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem Operatora lub na dedykowany adres poczty elektronicznej: chatbr@ifirma.pl
    17. W przypadku złożenia przez Konsument oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
  6. Dane osobowe

    1. Operator jako administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe podane przez Klientów korzystających z Usługi lub innych osób, które skontaktowały się z Operatorem za pomocą Infolinii, przy czym szczegółowe informacje na temat zakresu, podstaw prawnych i celów przetwarzania tych danych osobowych dostępne są na stronie internetowej: https://www.ifirma.pl/rodo.
    2. W sytuacji gdy podczas realizowania Usługi, tj. w czasie trwania konferencji z pracownikiem Administratora – Konsultantem Operatora, Klientowi będą towarzyszyły osoby trzecie, Klient zobowiązuje się do przekazania tym osobom informacji na temat przetwarzania danych osobowych, dostępnych w Klauzuli informacyjnej RODO, w szczególności informacji o rejestrowaniu przez Administratora obrazu, dźwięku oraz innych danych, utrwalonych w trakcie przeprowadzonej wideokonferencji.
  7. Reklamacje

    1. Reklamacje dotyczące Usług można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres email: reklamacje@ifirma.pl z adnotacją „Reklamacje dotycząca Usługi Wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS”.
    2. Operator rozpatruje reklamację w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż to wynika z obowiązujących przepisów prawa. W przypadku gdy reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Operator zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej reklamacji.
    3. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta składającego reklamację (imię i nazwisko, adres e-mail, jak również̇ wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania).
    4. Odpowiedź na reklamację udzielana jest drogą elektroniczną na adres e-mail podany w reklamacji.
    5. Skorzystanie przez Klienta z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nieodpłatne.
  8. Postanowienia końcowe

    1. Regulamin dostępny jest pod adresem:
      https://pomoc.ifirma.pl/pomoc-kategoria/regulaminy/.
    2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
    3. Operator jest uprawniony do dokonywania zmian w Regulaminie, przy czym zmiany Regulaminu nie będą mieć wpływu na prawa nabyte przez Klientów w związku z Usługą wykonaną przed wejściem w życie zmian Regulaminu.

Klauzula informacyjna dla osób korzystających z Usługi Wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS

Niniejszym kierujemy do Ciebie informację o tym, jak przetwarzamy dane osobowe, gromadzone w związku z realizowaną usługą.

Administratorem danych osobowych jest IFIRMA SA, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241G, 53-234 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000281947, NIP: 8981647572, REGON: 9310823940, dalej IFIRMA lub My.
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Dane identyfikacyjne IOD: Justyna Korycka z ramienia Kancelarii Olesiński&Wspólnicy. Kontakt do IOD: adres e-mail iod@ifirma.pl lub listownie na adres IFIRMA SA, ul. Grabiszyńska 241G, 53-234 Wrocław.

Cel przetwarzania danych i podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:

  1. w celu realizacji Usługi Wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
  2. obsługi realizacji warunków umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;
  3. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń pomiędzy Tobą a IFIRMA, w tym zapobiegania oszustwom, poprzez monitorowanie i rejestrowanie komunikacji w czasie rzeczywistym, przechowywanie danych w celach archiwalnych (dowodowych) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;
  4. w celach analitycznych (optymalizacji procesów obsługi klienta), przy wykorzystaniu zarejestrowanych w komunikacji w czasie rzeczywistym danych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;
  5. w celach technicznych, związanych z utrzymaniem systemu i bezpieczeństwem systemu (bezpieczeństwo IT, utrzymanie funkcjonalności, analiza, rozwój i doskonalenie serwisów – na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;
  6. oferowania naszych usług lub produktów (marketing) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; a gdy komunikacja odbywa się drogą telefoniczną lub elektroniczną dodatkowo na podstawie Twojej zgody na dany kanał komunikacji;
  7. gdy wyrazisz zgodę w innych celach przetwarzania, zdefiniowaną jako dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego przyzwolenie na przetwarzanie danych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO.

Jeśli przekazujesz nam swoje dane osobowe bezpośrednio, jest to dobrowolne, przy czym niezbędne do zawarcia i wykonywania umowy i nawiązania relacji biznesowych. Niepodanie danych osobowych skutkuje niemożliwością zawarcia lub wykonywania umowy, jak również utrzymywania relacji biznesowych.

Źródła danych

Twoje dane są pozyskiwane:

  • w ramach wykonywania umowy zawartej z Tobą;
  • bezpośrednio od Ciebie w komunikacji z Tobą.

Zasady gromadzenia danych

W ramach usługi pozyskujemy Twoje dane na kolejnych etapach tj. podczas rejestracji, potwierdzenia terminu konsultacji, podczas realizacji usługi oraz po jej zakończeniu.  Przetwarzamy wówczas Twoje:

  • dane identyfikacyjne (np. imiona, nazwiska, PESEL, nazwa, seria i nr dokumentu tożsamości, NIP, REGON),
  • dane dotyczące działalności (nazwa firmy, rodzaj działalności, informacje o podleganiu ubezpieczeniu społecznemu),
  • dane systemowe tj. dane dotyczące wykorzystywanych przez Klienta platform i aplikacji w środowisku serwisu IFIRMA (np. informacje o dostępie do stron internetowych, techniczne dane niezbędne do realizacji usługi itp.),
  • dane kontaktowe (np. numer telefonu, email).
  • wizerunek oraz głos, utrwalone w trakcie wideokonferencji

Odbiorcy danych

Odbiorcami Twoich danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych od Administratora na podstawie przepisów prawa, a także kontrahenci Administratora – w zakresie, w którym jest to niezbędne do w pełni prawidłowego wykonania umów zawartych z nimi przez Administratora:

  1. podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w naszym imieniu na podstawie zawartej z IFIRMA umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie usług wspierających prowadzenie działalności gospodarczej przez IFIRMA,
  2. podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe przez nas udostępnione we własnym imieniu, w zakresie uzasadnionym przepisami prawa regulującymi obszar ich działalności np. kancelarie prawne, poczta polska, banki, instytucje płatnicze,
  3. inne podmioty, które wykażą podstawę prawną do ich pozyskania.

Okres przechowywania danych

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przetwarzamy Twoje dane osobowe przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.

Twoje dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do zrealizowania zamówionej przez Ciebie usługi, a następnie będą przez nas przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.

W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust 1 lit a RODO) przysługuje Ci prawo jej cofnięcia w dowolnym momencie. Cofniecie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Aby usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych, okresy liczymy w latach od końca roku, w którym rozpoczęliśmy przetwarzanie danych osobowych. Odrębne liczenie terminu dla każdego zdarzenia wiązałoby się z istotnymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym nakładem finansowym. Dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia danych osobowych pozwala nam sprawniej zarządzać tych procesem.

Wymóg podania danych

Gdy przekazujesz nam swoje dane osobowe bezpośrednio jest to dobrowolne, przy czym niezbędne do zawarcia i wykonywania umowy i nawiązania relacji. Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości zawarcia lub wykonywania umowy, jak również utrzymywania relacji.

Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane

Transfer danych osobowych poza kraje ue/eog

Administrator przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

  1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;
  2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
  3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.

W ramach usługi korzystamy z Google Workspace jako dostawcy usług e-mail oraz pakietu aplikacji biurowych, w tym aplikacji do wideokonferencji Google Meet, więc odbiorcą Twoich danych dostarczonych nam za pośrednictwem tych narzędzi jest Google Ireland Limited z siedzibą w Dublinie. Z polityką prywatności Google możesz zapoznać się tutaj. Usługę Google Workspace skonfigurowaliśmy w sposób bezpieczny i nie przekazujemy Twoich danych poza EOG.

Świadcząc Usługę Wsparcia przy wypełnianiu i składaniu wniosku o Wakacje od ZUS, korzystamy również z systemu rezerwacji Calendesk, za pośrednictwem którego można umówić rozmowę z konsultantem. Właścicielem systemu oraz odbiorcą Twoich danych jest MPR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Floriańskiej 6 lok. 02, 03-707 Warszawa.

Niezależnie od powyższego, niektórzy dostawcy pomocniczych usług IT, które wykorzystujemy w naszej działalności przesyłają dane osobowe do państw trzecich, w tym USA, w oparciu o mechanizm standardowych klauzul umownych, wiążących reguł korporacyjnych lub inny dopuszczony zgodnie z przepisami RODO. Jeżeli masz szczegółowe pytania dotyczące transferu Twoich danych skontaktuj się z nami przesyłając e-mail na adres: iod@ifirma.pl.

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

W związku z przetwarzaniem danych osobowych, podmiotom danych przysługują następujące uprawnienia:

  • do dostępu – uzyskanie od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są Twoje dane osobowe. Jeżeli dane są przetwarzane, jesteś uprawniony do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);
  • do otrzymania kopii danych – uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, a za kolejne kopie administrator może nałożyć opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającą z kosztów administracyjnych (art. 15 ust. 3 RODO);
  • do sprostowania – żądania sprostowania dotyczących Twoich danych osobowych, które są nieprawidłowe lub uzupełnienia niekompletnych danych (art. 16 RODO);
  • do usunięcia danych – żądania usunięcia Twoich danych osobowych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania, dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania lub były przetwarzane niezgodnie z prawem lub osoba której dane dotyczą cofnęła zgodę, na której oparte było przetwarzanie (art. 17 RODO);
  • do ograniczenia przetwarzania – żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), gdy:
    1. kwestionujesz prawidłowość danych osobowych na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
    2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale sprzeciwiasz się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,
    3. administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są Ci one potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    4. wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw wniesionego przez Ciebie sprzeciwu;
  • do sprzeciwu – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach administratora, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania (art. 21 RODO).

Osoba, która złożyła wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jej danych osobowych, w ramach korzystania z przysługujących jej praw, może zostać poproszona o odpowiedź na kilka pytań, które umożliwią weryfikację jej tożsamości.

We wszelkich sprawach spornych z zakresu ochrony danych osobowych przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Adres kontaktowy Urzędu Ochrony Danych Osobowych to ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Dane kontaktowe do Urzędu Ochrony Danych Osobowych dostępne są pod linkiem: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt Informacje na temat wnoszenia skarg znajdują się pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/p/skargi.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce