Integracja RedCart z IFIRMA

w Integracje IFIRMA Tagi: e-commerceIntegracjeRedCartsklep internetowy

Sprawdź, jakie są zalety prowadzenia własnego sklepu internetowego RedCart i jak przebiega integracja z systemem IFIRMA.

O RedCart

Poszukując rozwiązań wspierających prowadzenie własnego sklepu internetowego, warto rozważyć opcję współpracy z polskim oprogramowaniem Redcart, które działa jako usługa SaaS. Narzędzie to umożliwia internetowym sprzedawcom rozwój sklepu online oraz rozpoczęcie sprzedaży w modelu dropshippingu, korzystając ze wsparcia poszczególnych hurtowni zintegrowanych z platformą. 

Obecnie Redcart oferuje 3 rodzaje abonamentów – Micro, Plus oraz Premium, w ramach których można zbudować swój sklep. Każda z opcji różni się dostępnymi funkcjami oraz ceną. Oferowane są również różnego rodzaju dodatkowe usługi bazujące na przygotowaniu sklepu z produktami czy zamawianiu konkretnego projektu graficznego.

Redcart stanowi system, który idealnie sprawdza się przy prowadzeniu sprzedaży wielokanałowej. Funkcje tego narzędzia ułatwiają sprawną sprzedaż jednocześnie we własnym sklepie oraz innych marketplace’ach, jak na przykład Facebook czy Allegro. 

Rozbudowana funkcjonalność tego narzędzia dodatkowo gwarantuje użytkownikom skorzystanie z dowolnej wersji językowej, prowadzenie wielu sklepów w jednym panelu, bezpłatne wsparcie techniczne oraz integrację z wieloma hurtowniami i dostawcami opierającą się na automatycznej aktualizacji stanów magazynowych oraz cen. 

Integracja RedCart z IFIRMA

Integracja swojego sklepu z systemem księgowym IFIRMA pozwala sprzedawcy wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do klientów za pomocą e-maila. Taka integracja przebiega w pięciu prostych krokach. 

Rejestracja (logowanie) w serwisie ifirma.pl

Przejście do zakładki eCommerce -> Konfiguracja i wybranie przycisku “Dodaj”.

Integracja RedCart

Wybranie RedCart poprzez naciśnięcie przycisku “Dodaj”.

Integracja RedCart

Uzupełnienie niezbędnych danych, podzielonych na trzy sekcje:

Konfiguracja sklepu – tj. nazwa firmy, klucz API, itp.

    • Opcje księgowania, np. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy
    • Ustawienia faktur, m.in. seria numeracji.

Integracja RedCart
 

W celu wygenerowania klucza API, zaloguj się na swoje konto na platformie RedCart i z panelu administratora wybierz Marketing i integracje ➡ Integracje ➡ Serwisy Zewnętrzne.


 

Przy wierszu Api w kolumnie Konfiguracja kliknij w ikonę edycji.


 

Pojawi się klucz API


 

Skopiowany klucz wprowadź w odpowiednią rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych, wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie naciśnij Zatwierdź.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły