Integracja RedCart z IFIRMA

|
ID: 778305445
|
|
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Czym jest RedCart?

RedCart to kompleksowe narzędzie do zarządzania sklepem internetowym, które oferuje szereg zaawansowanych funkcji. Pozwala ono na łatwe tworzenie i personalizację sklepu online, zarządzanie asortymentem produktów, obsługę płatności online, oraz śledzenie zamówień i zapasów.

Dodatkowo, umożliwia integrację z popularnymi platformami e-commerce, takimi jak Allegro, eBay, Empik czy Facebook, co pozwala na poszerzenie zasięgu sprzedaży. RedCart.pl jest także przyjazne dla modelu biznesowego dropshipping, co czyni je atrakcyjnym narzędziem dla przedsiębiorców prowadzących tego rodzaju działalność.

Obecnie Redcart oferuje 3 rodzaje abonamentów – Micro, Plus oraz Premium, w ramach których można zbudować swój sklep. Każda z opcji różni się dostępnymi funkcjami oraz ceną. Oferowane są również różnego rodzaju dodatkowe usługi bazujące na przygotowaniu sklepu z produktami czy zamawianiu konkretnego projektu graficznego.

Rozbudowana funkcjonalność tego narzędzia dodatkowo gwarantuje użytkownikom skorzystanie z dowolnej wersji językowej, prowadzenie wielu sklepów w jednym panelu, bezpłatne wsparcie techniczne oraz integrację z wieloma hurtowniami i dostawcami opierającą się na automatycznej aktualizacji stanów magazynowych oraz cen. 

Integracja RedCart z IFIRMA

Integracja swojego sklepu z systemem księgowym IFIRMA pozwala sprzedawcy wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do klientów za pomocą e-maila. Taka integracja przebiega w pięciu prostych krokach. 

Rejestracja (logowanie) w serwisie ifirma.pl

Przejście do zakładki eCommerce -> Konfiguracja i wybranie przycisku “Dodaj”.

Integracja RedCart

Wybranie RedCart poprzez naciśnięcie przycisku “Dodaj”.

Integracja RedCart

Uzupełnienie niezbędnych danych, podzielonych na trzy sekcje:

Konfiguracja sklepu – tj. nazwa firmy, klucz API, itp.

    • Opcje księgowania, np. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy
    • Ustawienia faktur, m.in. seria numeracji.

Integracja RedCart
W celu wygenerowania klucza API, zaloguj się na swoje konto na platformie RedCart i z panelu administratora wybierz Marketing i integracje ➡ Integracje ➡ Serwisy Zewnętrzne.


Przy wierszu Api w kolumnie Konfiguracja kliknij w ikonę edycji.


Pojawi się klucz API


Skopiowany klucz wprowadź w odpowiednią rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych, wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie naciśnij Zatwierdź.

Po udanej integracji, zamówienia z RedCart znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce