Możesz zintegrować swój sklep z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w czterech prostych krokach:
-
1. W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl
2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj
-
3. Z listy sklepów wybieramy eSklep home.pl ➡ Dodaj
-
4. Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:
- Konfiguracja sklepu – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, adres url, login i hasło.
- Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
- Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.
Po uzupełnieniu danych, naciśnij zielony przycisk Zatwierdź.