Shopify to kompleksowa platforma do rozpoczęcia, prowadzenia i rozwijania swojej działalności e-commerce. Sprawdź, jak zintegrować swój sklep z systemem księgowym IFIRMA.
O Shopify
Na stronie Shopify wyszczególniona została misja firmy, która brzmi “Making commerce better for everyone”. Działania marki są więc nastawione na to, aby każdy sprzedawca, niezależnie od etapu na jakim znajduje się jego firma, mógł wykorzystać w pełni potencjał e-biznesu i osiągnąć niezależność.
Z tego powodu Shopify przygotowało rozwiązania dostosowane do celów swoich użytkowników. Osoby rozpoczynające swoją działalność mogą w prosty sposób zbudować sklep internetowy, dzięki narzędziom typu “przeciągnij i upuść”. Ułatwieniem dla nich są również gotowe szablony (darmowe i płatne) dostępne w sklepie z motywami.
Kompleksowy pulpit nawigacyjny posiada wszystkie funkcje niezbędne do prowadzenia sprzedaży, takie jak: scentralizowane śledzenie zapasów, SEO Shopify, narzędzia marketingowe, czy Shopify Shopping. Sprzedawcy mogą także włączyć dodatkowe rozwiązania dostępne w Shopify App Store.
Integracja Shopify z IFIRMA
Integracja Shopify z systemem księgowym IFIRMA pozwala sprzedawcy wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do klientów za pomocą e-maila. Taka integracja przebiega w prostych krokach.
Rejestracja (logowanie) w serwisie ifirma.pl
Przejście do zakładki eCommerce ➡ Konfiguracja i wybranie przycisku Dodaj.
Wybierz Shopify spośród dostępnej listy integracji i naciśnij przycisk “Dodaj”.
Uzupełnij dane dotyczące: konfiguracji sklepu, opcji księgowania, ustawienia faktur i naciśnij “Zatwierdź”.