Integracja Ceneo z IFIRMA

w E-commerceIntegracje IFIRMA Tagi: ceneoe-commerceintegracja z ceneo

Możesz zintegrować platformę Ceneo z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie zaksięgujesz zamówienia z serwisu. Integracja przebiega w kilku prostych krokach:

    1. W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl

    2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj

 


 

    3. Z listy sklepów wybieramy Ceneo ➡ Dodaj

 


 

    4. Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:

    • Konfiguracja sklepu – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, klucz API
    • Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
    • Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.

 


 

Klucz API należy wygenerować na platformie Ceneo. W tym celu należy zalogować się na swoim koncie w Ceneo, następnie w zakładce Statystyki i raportowanie ➡ API ➡ Zarządzanie.


 

Do listy adresów IP do wywoływania metod API, wprowadź następujące IP:

  • 91.195.26.185
  • 91.195.26.186

 

Skopiowany klucz należy wkleić w przeznaczoną do tego rubrykę na koncie w ifirma.pl. Następnie wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie, uzupełnij wszystkie pozostałe dane i zatwierdź formularz.

Po udanej integracji, zamówienia z Ceneo znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Zamówienia.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły