Integracja Ceneo z IFIRMA

|
ID: 778305457
|
|
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Czym jest Ceneo?

Ceneo.pl to wiodący serwis e-commerce z siedzibą we Wrocławiu, należący do funduszy Cinven, Permira i Mid Europa. Serwis ten oferuje użytkownikom możliwość porównywania cen i wybierania spośród ponad 18 tysięcy sklepów internetowych oraz 20 milionów produktów. Ceneo.pl jest liderem w branży e-commerce w Polsce, zapewniając atrakcyjne oferty, konkurencyjne ceny i bezpieczne zakupy, a także wprowadzając innowacje w dziedzinie handlu internetowego przez 18 lat swojej działalności.

 

Możesz zintegrować platformę Ceneo z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie zaksięgujesz zamówienia z serwisu. Integracja przebiega w kilku prostych krokach:

1.W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl

2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj

 

 

3. Z listy sklepów wybieramy Ceneo ➡ Dodaj

 

 

4. Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:

    • Konfiguracja sklepu – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, klucz API
    • Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
    • Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.

 

 

Klucz API należy wygenerować na platformie Ceneo. W tym celu należy zalogować się na swoim koncie w Ceneo, następnie w zakładce Statystyki i raportowanie ➡ API ➡ Zarządzanie.

 

Do listy adresów IP do wywoływania metod API, wprowadź następujące IP:

  • 91.195.26.185
  • 91.195.26.186

 

Skopiowany klucz należy wkleić w przeznaczoną do tego rubrykę na koncie w ifirma.pl. Następnie wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie, uzupełnij wszystkie pozostałe dane i zatwierdź formularz.

Po udanej integracji, zamówienia z Ceneo znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce