Jak skonfigurować prywatność i RODO na koncie

w Konfiguracja Tagi: prywatnośćrodousunięcie konta

 

1. Zgody na otrzymywanie informacji

W tym miejscu można udzielić ZGODY tak lub nie, na otrzymywanie informacji.

  1. Newsletter
    Dostarczanie od nas kilku maili rocznie – z informacjami o najważniejszych zmianach w prawie, podatkach, wdrożeniach nowych wersji ifirma.pl.
  2.  

    Ważne! Rezygnacji z newslettera możesz dokonać również w otrzymanej od nas wiadomości e-mail. Wystarczy, że na dole strony wybierze opcję zrezygnuj z newslettera.
     
     
    Pamiętaj też, że zawsze możesz rezygnację wycofać, wystarczy że w konfiguracji swojego konta ponownie wybierzesz przy opcji Newsletter TAK.

     

  3. Powiadomienia “Push”
    Otrzymanie powiadomienia “push” na swój telefon lub przeglądarkę o najnowszych wdrożeniach, przerwach w działaniu serwisu, terminach podatkowych i datach opłacenia faktur.
    Opcja powiadomień musi zostać włączona także na telefonie lub w przeglądarce.
  4. Kartki świąteczne, oferty
    Oświadczam, że posiadam odpowiednie zgody na przetwarzanie danych osobowych moich kontrahentów w celu wysyłania im ofert handlowych, kartek świątecznych za pośrednictwem e-mail.


 

Zaznacz tak, jeżeli chcesz mieć możliwość wysyłania z serwisu kartek świątecznych oraz ofert w module CRM. Domyślnie każda z wyżej wymienionych zgód zaznaczona jest jako nie.

2. Umowa powierzenia danych osobowych

Po wybraniu opcji pobierz umowę zostanie pobrany plik dotyczący UMOWY POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zgodnej z RODO. Umowa zawierana jest w celu realizacji i na czas obowiązywania umowy głównej w dacie założenia konta dla nowych Użytkowników albo w dacie aktualizacji regulaminu dla zakładających konta przed 16.05.2018 r. (data wejścia w życie przepisów w zakresie RODO).


 

Zapoznaj się z polityką prywatności IFIRMA SA.

3. Przenoszenie danych

Dostępna jest możliwość przeniesienia podstawowych danych dotyczących użytkownika, które gromadzimy w serwisie ifirma.pl. Plik można wykorzystać w celu przenoszenia danych osobowych do innego serwisu (zgodnie z art. 20 RODO). Pobieranie danych następuje po wybraniu opcji pobierz dane.


 

4. Usunięcie konta

W dolnej części zakładki Prywatność, RODO dostępna jest opcja rezygnacji z usługi i usunięcie konta przez użytkownika po wybraniu opcji usuń konto.


 

Opcja usunięcia konta dostępna jest na koncie Użytkownika serwisu. Usunięcie konta jest operacją nieodwracalną i powoduje utratę wszystkich danych księgowych wprowadzonych do serwisu. Usunięcie konta dotyczy wszystkich Użytkowników dodanych do konta i wiąże się z całkowitą utratą dostępu do konta.
Usunięcie konta następuje po wybraniu opcji usuń konto oraz wymaga zatwierdzenia poprzez podanie hasła Użytkownika.


 

Dla użytkowników biura rachunkowego ifirma.pl opcja usunięcia konta będzie niedostępna – należy skontaktować się ze swoją księgową.

5. Brak konfiguracji konta a jego usunięcie

Brak uzupełnienia danych osobowych na koncie nie stanowi przeciwskazań do jego usunięcia. Z serwisu można usunąć również tzw. “puste konta”.

Jeżeli po przejściu do zakładki Pulpit ➡ Konfiguracja na pierwszej karcie widać opcje jak na zrzucie poniżej:


 
Nie oznacza to, iż trzeba dokonywać konfiguracji i uzupełniać, czy firma jest płatnikiem VAT, czy nie. W celu usunięcia konta należy zjechać kursorem na dół strony gdzie będzie widoczna opcja Prywatność, RODO:


 
Korzystając z ikony usuń konto można dokonać skutecznego usunięcia konta.

Więcej informacji odnośnie Prywatności i RODO dostępne jest tutaj.

▲ wróć na początek

 

Autor: Marzena Łukasik – ifirma.pl

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły