w Faktury Tagi: własnye-mailhostingipakiet
Zmiana adresu e-mail faktury@ifirma.pl na e-mail użytkownika możliwa jest:

  • na kontach “Księgowości internetowej” oraz “Biura Rachunkowego ifirma.pl” (możliwość dodania adresu z ipakiet.pl i/lub innego hostingu),
  • na koncie “Faktura +” (możliwość dodania adresu z ipakiet.pl).

Opcja zmiany adresu nie jest dostępna na kontach darmowej faktury.

W celu zmiany adresu e-mail:

    1. zaloguj się na konto w ifirma.pl,
    2. wybierz menu Pulpit ➡ Konfiguracja ➡ E-mail,
    3. wybierz „dodaj e-mail z ipakiet.pl”,


Dodaj e-mail z konta ipakiet.pl

  1. wpisz e-mail, którego chcesz używać przy wysyłce,
  2. dodaj nazwę nadawcy, np. Jan Kowalski (pojawi się w polu „Od” w kliencie poczty odbiorcy. Domyślnie pojawia się tam Twój adres),
  3. podaj adres do wysyłki kopii faktur (najlepiej adres firmowy, domyślnie jest to adres, z którego wysłano faktury),
  4. po zatwierdzeniu, na nowo dodany adres, otrzymasz wiadomość z prośbą potwierdzenia zmian (nadawca – ifirma.pl).

 

Uwaga!
Jeśli Twój login ifirma.pl jest inny, niż w ipakiet.pl, mail potwierdzający zmiany przyjdzie również od ipakiet.pl.

Jeśli korzystasz z kilku e-maili na swoim koncie ifirma.pl, e-mail główny ustawiasz zmieniając jego status: Pulpit ➡ Konfiguracja ➡ e-mail ➡ tabela “lista adresów e-mail” ➡ kolumna “Akcje”.


Zmiana statusu e-maila

Mail domyślny

W przypadku nieopłacenia konta lub błędu w weryfikacji ustawień domeny, e-mail domyślny to: faktury@ifirma.pl.

Adres z innego hostingu

Konta płatne mają możliwość dodania adresu z ipakiet.pl, a także z innego hostingu. Procedura dodania wygląda podobnie jak powyżej, zamiast „dodaj e-mail z ipakiet.pl” wybierz “dodaj e-mail”. Wiąże się to z koniecznością samodzielnego wprowadzenia zmian w rekordach DNS dla domeny.


Inny hosting

Uwaga!
BOK ifirma.pl nie świadczy pomocy w dodawaniu adresów z hostingu innego niż ipakiet.pl. Nie ponosimy również odpowiedzialności za prawidłową konfigurację i funkcjonowanie serwerów.

Możliwość komentowania jest wyłączona.