w Faktury

Zmiana adresu e-mail faktury@ifirma.pl na e-mail użytkownika

Możliwość zmiany adresu dotyczy:

  • kont Księgowości internetowej oraz Biura Rachunkowego ifirma.pl (możliwość dodania adresu z ipakiet.pl i/lub innego hostingu),
  • kont faktura + (możliwość dodania adresu z ipakiet.pl).

Nie dotyczy kont “darmowa faktura”.

Aby zmienić adres e-mail:

    1. Zaloguj się na konto w ifirma.pl,
    2. wybierz menu Pulpit > Konfiguracja > e-mail,
    3. wybierz „dodaj e-mail z ipakiet.pl”,


Dodaj e-mail z konta ipakiet.pl

  1. wpisz e-mail, którego chcesz używać przy wysyłce,
  2. dodaj nazwę nadawcy, np. Jan Kowalski (pojawi się w polu „Od” w kliencie poczty odbiorcy. Domyślnie pojawia się tam Twój adres),
  3. podaj adres do wysyłki kopii faktur (najlepiej adres firmowy. Domyślnie jest to adres, z którego wysłano faktury),
  4. po zatwierdzeniu, na nowo dodany adres, otrzymasz wiadomość z prośbą potwierdzenia zmian (nadawca – ifirma.pl).

 

Uwaga!

Jeśli Twój login ifirma.pl jest inny niż w ipakiet.pl, mail potwierdzający zmiany przyjdzie również od ipakiet.pl.

Jeśli korzystasz z kilku e-maili na swoim koncie ifirma.pl, e-mail główny ustawiasz zmieniając jego status (Pulpit > Konfiguracja > e-mail > tabela “lista adresów e-mail” > kolumna “Akcje”).


Zmiana statusu e-maila

Mail domyślny

W przypadku nieopłacenia konta lub błędu w weryfikacji ustawień domeny, e-mail domyślny to: faktury@ifirma.pl.

Adres z innego hostingu

Konta płatne mają możliwość dodania adresu z ipakiet.pl, a także z innego hostingu. Procedura dodania wygląda podobnie jak powyżej, zamiast „dodaj e-mail z ipakiet.pl” wybierz “dodaj e-mail”. Wiąże się to z koniecznością samodzielnego wprowadzenia zmian w rekordach DNS dla domeny.


Inny hosting

Uwaga!

BOK ifirma.pl nie świadczy pomocy w dodawaniu adresów z hostingu innego niż ipakiet.pl. Nie ponosimy również odpowiedzialności za prawidłową konfigurację i funkcjonowanie serwerów.

Możliwość komentowania jest wyłączona.