Jak wystawiać rachunki seryjne

|
ID: 778304622
|
Kategorie: Faktury
Biuro rachunkowe - ifirma.pl
Rachunek jest dokumentem sprzedaży wystawianym przez osobę prowadzącą własną działalność gospodarczą, nie posiadającą statusu płatnika VAT (tzw. “nievatowca).

W ifirma.pl można wystawiać rachunki seryjnie, czyli poprzez jednoczesne wystawianie wielu kontrahentom rachunków o tej samej treści.

Jak wystawiać rachunki seryjne w ifirma.pl

Aby wystawić ten rodzaj rachunku, należy zacząć od skonfigurowania grupy kontrahentów, dla których będą wystawione rachunki seryjne.

  1. W zakładce „CRM”„Grupy kontrahentów” ➡ kliknij „+ dodaj grupę kontrahentów”
  2. uzupełnij nazwę grupy i identyfikator oraz wybierz kontrahentów, którzy mają przynależeć do tworzonej grupy. Nie ma ograniczeń co do ilości kontrahentów w grupie. Grupa może też składać się z jednego kontrahenta.

Teraz można wystawić rachunek.

  1. W zakładce „Rachunki”„pozostałe rodzaje przychodów” ➡ kliknij „+ Seryjne wystawianie rachunków”
  2. w polu „Grupa nabywców” wybierz grupę kontrahentów z listy
  3. uzupełnij pozostałe pola formularza ➡ kliknij „zatwierdź”.

Każdemu kontrahentowi zaliczonemu do wybranej grupy zostanie wystawiony identyczny w treści rachunek z kolejnym numerem, w ramach wybranej serii numeracji.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce