Integracja Shoper (Shoplo) z IFIRMA

|
ID: 778305437
|
|
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Shoper i Shoplo to gotowe oprogramowania typu SaaS dla sklepów internetowych. Sprawdź, jakie możliwości stwarzają klientom obie platformy oraz jak zintegrować je z naszym systemem księgowym IFIRMA.

Czym jest Shoper (Shoplo)?

Shoper i Shoplo to dwie różne platformy e-commerce, choć początkowo były ze sobą powiązane. Shoper to polska platforma e-commerce, która oferuje narzędzia do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi. Shoper jest popularnym rozwiązaniem w Polsce i umożliwia przedsiębiorcom prowadzenie sklepów online, obsługę płatności, asortymentu produktów i wiele innych funkcji związanych z e-commerce.

Shoplo to również platforma e-commerce, która początkowo funkcjonowała jako “Shoplo by Shoper”. Shoplo było częścią Shoper Group, ale w pewnym momencie stało się samodzielną platformą. 

Co zyskali klienci Shoplo?

Shoper to prężnie rozwijająca się firma, która w podobnej cenie jest w stanie zaoferować klientom więcej możliwości. Udostępnia ponad 250 wbudowanych funkcji, których obsługa możliwa jest z poziomu panelu administracyjnego.

Oprogramowanie Shoper dopasowane jest do oczekiwań klientów oraz ich możliwości finansowych, dlatego występuje w odrębnych pakietach cenowych, które różnią się także niektórymi parametrami. Są to między innymi: liczba produktów, którą można dodać do oferty sklepu, obsługa wielu magazynów, dodatkowe miejsce do przechowywania plików, czy pierwszeństwo obsługi zgłoszeń.

Zalety Shoper:
  • 14-dniowe bezpłatny okres testowy
  • Sprzedaż wielokanałowa, m.in. Allegro, Alibaba, Amazon
  • Możliwość ubiegania się o dodatkowe fundusze na rozwój sklepu
  • Gotowe lub zamówione według indywidualnych wytycznych projekty graficzne
  • Liczne integracje i rozszerzenia, m.in. z systemami płatności, hurtowniami, czy systemami księgowymi

Integracja Shoper (Shoplo) z IFIRMA

Niezależnie, czy swój sklep prowadzisz na Shoper, czy zakładałeś go na Shoplo, możesz zintegrować go z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w czterech prostych krokach:

W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl

Następnie przejdź do zakładki eCommerce -> Konfiguracja i naciśnij “Dodaj

Integracja Shoper

Wybierz Shoper z listy dostępnych integracji i naciśnij “Dodaj

Integracja Shoper

Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:

      • Konfiguracja sklepu – Shoper – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, adres url, login i hasło.
      • Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
      • Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.

Integracja Shoper

Po uzupełnieniu danych, naciśnij zielony przycisk “Zatwierdź”.

Po udanej integracji, zamówienia z Shoper znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.

Dlaczego Shoper?

Shoper to oprogramowanie stawiające na pierwszym miejscu funkcjonalność i użyteczność z punktu widzenia sprzedawcy. Z tego powodu oferuje przede wszystkim prosty i nieskomplikowany interfejs do zarządzania sklepem. Dodawanie produktów, ich opisów i zdjęć oraz późniejsza edycja bazuje na standardowym edytorze rozbudowanym o możliwość tagowania towarów, łączenia ich w grupy i dodawania własnych cech takich tak waga, rozmiar, kolor, itp. 

Oprogramowanie posiada pełne wsparcie techniczne oraz wbudowany system integracji z takimi serwisami jak Allegro, Subiekt i Ceneo. Dzięki temu Shoper znacznie ułatwia internetowy handel, ponieważ sprzedawca może operować na jednym systemie (programie) bez konieczności przełączania się co chwilę do kolejnych.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce