Integracja Shoper (Shoplo) z IFIRMA

w Integracje IFIRMA Tagi: e-commerceIntegracjeShoperShoplosklep internetowy

Shoper i Shoplo to gotowe oprogramowania typu SaaS dla sklepów internetowych. Sprawdź, jakie możliwości stwarzają klientom obie platformy oraz jak zintegrować je z naszym systemem księgowym IFIRMA.

Przejęcie Shoper przez Shoplo

W 2021 roku Shoper przejął umowy i partnerstwa biznesowe oraz klientów konkurencyjnej platformy e-commerce Shoplo, zyskując tym samym prawa do marki oraz jej domen internetowych. Przejęcie nie obejmowało natomiast technologii i pracowników.

Co zyskali klienci Shoplo?

Shoper to prężnie rozwijająca się firma, która w podobnej cenie jest w stanie zaoferować klientom więcej możliwości. Udostępnia ponad 250 wbudowanych funkcji, których obsługa możliwa jest z poziomu panelu administracyjnego.

Oprogramowanie Shoper dopasowane jest do oczekiwań klientów oraz ich możliwości finansowych, dlatego występuje w odrębnych pakietach cenowych, które różnią się także niektórymi parametrami. Są to między innymi: liczba produktów, którą można dodać do oferty sklepu, obsługa wielu magazynów, dodatkowe miejsce do przechowywania plików, czy pierwszeństwo obsługi zgłoszeń.

Zalety Shoper:
  • 14-dniowe bezpłatny okres testowy
  • Sprzedaż wielokanałowa, m.in. Allegro, Alibaba, Amazon
  • Możliwość ubiegania się o dodatkowe fundusze na rozwój sklepu
  • Gotowe lub zamówione według indywidualnych wytycznych projekty graficzne
  • Liczne integracje i rozszerzenia, m.in. z systemami płatności, hurtowniami, czy systemami księgowymi

Integracja Shoper (Shoplo) z IFIRMA

Niezależnie, czy swój sklep prowadzisz na Shoper, czy zakładałeś go na Shoplo, możesz zintegrować go z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w czterech prostych krokach:

W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl

Następnie przejdź do zakładki eCommerce -> Konfiguracja i naciśnij “Dodaj

Integracja Shoper

Wybierz Shoper z listy dostępnych integracji i naciśnij “Dodaj

Integracja Shoper

Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:

      • Konfiguracja sklepu – Shoper – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, adres url, login i hasło.
      • Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
      • Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.

Integracja Shoper

Po uzupełnieniu danych, naciśnij zielony przycisk “Zatwierdź”.

Dlaczego Shoper?

Shoper to oprogramowanie stawiające na pierwszym miejscu funkcjonalność i użyteczność z punktu widzenia sprzedawcy. Z tego powodu oferuje przede wszystkim prosty i nieskomplikowany interfejs do zarządzania sklepem. Dodawanie produktów, ich opisów i zdjęć oraz późniejsza edycja bazuje na standardowym edytorze rozbudowanym o możliwość tagowania towarów, łączenia ich w grupy i dodawania własnych cech takich tak waga, rozmiar, kolor, itp. 

Oprogramowanie posiada pełne wsparcie techniczne oraz wbudowany system integracji z takimi serwisami jak Allegro, Subiekt i Ceneo. Dzięki temu Shoper znacznie ułatwia internetowy handel, ponieważ sprzedawca może operować na jednym systemie (programie) bez konieczności przełączania się co chwilę do kolejnych.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły