Sklep internetowy na platformie Selly oferuje ponad 50 integracji, w tym płatności elektroniczne, hurtownie oraz księgowość online w ifirma.pl. Sprawdź, czym się wyróżnia Selly na tle konkurencji i jak zintegrować go z naszym systemem księgowym.
Selly.pl to platforma umożliwiająca stworzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego. Funkcjonalność modułu, przygotowanego przez deweloperów, gwarantuje skuteczne i sprawne przeniesienie sprzedaży do przestrzeni online. Z rozwiązań oprogramowania mogą korzystać zarówno osoby początkujące, jak i doświadczeni sprzedawcy, którzy szukają profesjonalnych narzędzi. Wśród zalet Selly warto wyróżnić:
Selly sukcesywnie rozbudowuje bazę integracji, tak aby oferta odpowiadała na potrzeby klientów niezależnie od etapu, na jakim znajduje się ich biznes. Jako sprzedawca masz więc możliwość uruchomienia sprzedaży wielokanałowej (integracje z marketplace i porównywarkami cen), prowadzenia zaawansowanej analityki (integracje z Google), czy też podejmowania współpracy z kurierami i systemami płatności elektronicznych.
Integracja Selly z systemem księgowym IFIRMA pozwala sprzedawcy wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do klientów za pomocą e-maila. Taka integracja przebiega w prostych krokach.
Rejestracja (logowanie) w serwisie ifirma.pl
Przejście do zakładki eCommerce ➡ Konfiguracja i wybranie przycisku Dodaj.
Spośród dostępnej listy integracji wybierz Selly i naciśnij przycisk Dodaj.
Przejdź do uzupełnienia niezbędnych danych pogrupowanych w trzech sekcjach:
W celu wygenerowania klucza API zaloguj się na swoje konto na platformie Selly i przejść do zakładki Konfiguracja ➡ Rest API.
W panelu Dodaj nowy klucz podajemy nazwę oraz uprawnienia readwrite.
Tu należy wybrać opcję Utwórz, skopiować Identyfikator oraz Secret i zapisać.
Skopiowany klucz wprowadź w odpowiednią rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych, wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie naciśnij Zatwierdź.
Po udanej integracji, zamówienia z Selly znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.