Integracja Erli z IFIRMA

|
ID: 778305442
|
|

Erli to jedna z nowszych na polskim rynku platform e-commerce, która działa na zasadzie serwisu aukcyjnego. Sprawdź, jak zintegrować swój sklep w Erli z IFIRMA.

Czym jest Erli?

Erli.pl to internetowa platforma handlowa, która umożliwia sprzedaż produktów i usług. Jest to miejsce, gdzie różni sprzedawcy mogą wystawiać swoje oferty, a potencjalni kupujący mogą przeglądać i nabywać produkty.

Warto zaznaczyć, że na Erli.pl sprzedawać mogą wyłącznie osoby lub firmy posiadające zarejestrowaną działalność gospodarczą. To odróżnia Erli od wielu innych serwisów aukcyjnych i platform handlowych, co może wpłynąć zarówno na poziom wiarygodności ofert, jak i ograniczenia dostępu dla indywidualnych sprzedawców. Platforma nadzoruje także bezpieczeństwo transakcji, co jest istotne dla uczestników rynku e-commerce.

Erli Shop daje możliwość założenia własnego sklepu przy wykorzystaniu gotowych szablonów lub intyicyjnego kreatora. W cenie abonamentu sprzedawcy zyskują dostęp do wielu benefitów, m.in. dostęp do wsparcia technicznego, sprzedażowego i prawnego, czy też własna subdomena sklepu. Alternatywą jest darmowy pakiet Basic – posiada jednak mniej funkcji i rozwiązań.

Integracja Erli z IFIRMA

Integracja IFIRMA z Erli pozwala sprzedawcom tworzyć różnego rodzaju faktury i rachunki oraz wysyłać je bezpośrednio do klientów drogą mailową. Proces ten obejmuje wykonanie poniższych kroków:

W pierwszej kolejności należy zarejestrować się (zalogować) do serwisu ifirma.pl 

W następnym kroku, w zakładce eCommerce -> Konfiguracja należy nacisnąć “Dodaj”.

Integracja Erli

Spośród dostępnych integracji, należy z listy wybrać Erli, klikając przycisk “Dodaj”.

Integracja Erli

Wyświetli się formularz wymagający uzupełnienia podzielonych na trzy sekcje danych:

  • Konfiguracja sklepu, m.in. nazwa sklepu, adres url, 
  • Opcje księgowania, oraz
  • Ustawienia faktur.

Integracja Erli
W celu wygenerowania klucza API, należy zalogować się na swoim koncie w platformie Erli.pl, kliknąć w zakładkę Moje Erli, w sekcji Sprzedaż na Erli.pl wybrać Ustawienia sklepu


Następnie wybieramy zakładkę Metoda integracji i klikamy w Synchronizacja produktów i zamówień.


Tu opisujemy klucz w odpowiednim polu i wybieramy opcję wygeneruj nowy klucz. Gdy ta czynność zostanie zrobiona, klucz autoryzacyjny pojawi się na liście.


Skopiowany klucz wprowadź w odpowiednią rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych, wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie naciśnij Zatwierdź.

Po udanej integracji, zamówienia z Erli znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie tylko kawa jest 2w1

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce