Integracja Empik.com z IFIRMA

w E-commerceIntegracje IFIRMA Tagi: ifirma i empikIntegracja z empikIntegracje

Możesz zintegrować platformę empik.com z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w kilku prostych krokach:

    1. W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl

    2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj

 


 

    3. Z listy sklepów wybieramy empik ➡ Dodaj

 


 

    4. Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:

    • Konfiguracja sklepu – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, klucz API
    • Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
    • Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.

 


 

Klucz API należy wygenerować na platformie empik.com. W tym celu należy zalogować się na swoim koncie w empik.com, następnie przejść do ustawień profilu, klikając w prawym górnym rogu.


 

Po wybraniu zakładki Klucz API, wybierz opcję Wygeneruj nowy klucz a następnie go skopiuj.


 

Skopiowany klucz wklej w przeznaczoną do tego rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich danych, zatwierdź formularz.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły