Integracja Empik.com z IFIRMA

w E-commerceIntegracje IFIRMA Tagi: ifirma i empikIntegracja z empikIntegracje

Czym jest EmpikPlace? 

EmpikPlace to dynamiczna platforma handlowa, zrzeszająca ponad 5000 aktywnych sprzedawców i oferująca ponad 7 milionów produktów. To miejsce, gdzie z łatwością można stworzyć swój sklep online, korzystając z wsparcia zespołu Empik wdrożeniowego. EmpikPlace zapewnia szybki system rozliczeń, integrację z czołowymi platformami sprzedażowymi oraz dostęp do różnorodnych produktów i usług dla klientów.

 

Możesz zintegrować platformę empik.com z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w kilku prostych krokach:

1.W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl

2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj

 


3. Z listy sklepów wybieramy empik ➡ Dodaj

 

4. Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:

    • Konfiguracja sklepu – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, klucz API
    • Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
    • Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.

 


Klucz API należy wygenerować na platformie empik.com. W tym celu należy zalogować się na swoim koncie w empik.com, następnie przejść do ustawień profilu, klikając w prawym górnym rogu.


Po wybraniu zakładki Klucz API, wybierz opcję Wygeneruj nowy klucz a następnie go skopiuj.


Skopiowany klucz wklej w przeznaczoną do tego rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich danych, zatwierdź formularz.

Po udanej integracji, zamówienia z Empik.com znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły