Możesz zintegrować platformę empik.com z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w kilku prostych krokach:
-
1. W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl
2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj
-
3. Z listy sklepów wybieramy empik ➡ Dodaj
-
4. Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:
- Konfiguracja sklepu – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, klucz API
- Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
- Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.
Klucz API należy wygenerować na platformie empik.com. W tym celu należy zalogować się na swoim koncie w empik.com, następnie przejść do ustawień profilu, klikając w prawym górnym rogu.
Po wybraniu zakładki Klucz API, wybierz opcję Wygeneruj nowy klucz a następnie go skopiuj.
Skopiowany klucz wklej w przeznaczoną do tego rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich danych, zatwierdź formularz.