w Jak zacząć
Założenie konta oraz pierwsze 3 miesiące korzystania z księgowości internetowej w ifirma.pl są darmowe. Przez ten czas ma się dostęp do wszystkich funkcji ifirma.pl. Po bezpłatnym okresie korzystania z serwisu użytkownik może:

  • wykupić abonament samodzielnej księgowości internetowej,
  • przejść do Biura Rachunkowego ifirma.pl,
  • aktywować pakiet Faktura+ (po przekroczeniu limitu 10 faktur/mies.),
  • lub pozostać przy darmowym programie do faktur.

Aktywacja usługi księgowości internetowej

Księgowość internetowa to doskonały wybór dla tych, którzy chcą samodzielnie prowadzić księgowość swojej firmy.

Po zakończeniu bezpłatnego okresu używania księgowości internetowej, po zalogowaniu na konto pojawi się komunikat:

Komunikat po zakończeniu okresu bezpłatnego

Komunikat po zakończeniu okresu bezpłatnego

Szczegóły odnośnie rozliczeń z Operatorem serwisu ifirma.pl znajdziesz w zakładce Pulpit ➡ Konfiguracja ➡ Rozliczenia


Przejdź do konfiguracji konta


Szczegóły rozliczeń z Operatorem ifirma.pl

Opłać fakturę, korzystając z systemu szybkich płatności lub przelewu tradycyjnego. Każdy użytkownik ma przypisany do konta indywidualny numera rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat. Dokonanie przelewu na konto jest równoznaczne z rozpoczęciem korzystania z płatnych usług serwisu ifirma.pl.

Aktywacja usługi Biura Rachunkowego ifirma.pl

Biuro rachunkowe to pełna obsługa Twojej księgowości. Przydzielimy Ci indywidualnego księgowego, który zajmie się obsługą Twojej firmy. Wygodnie, szybko i profesjonalnie – nie musisz się o nic martwić, wystarczy, że dostarczysz nam dokumenty. Resztą zajmiemy się my.

Jeśli chcesz przejść do Biura Rachunkowego ifirma.pl:

  1. na pulpicie aplikacji wybierz ikonę Przejdź do Biura Rachunkowego, która znajduje się w dziale “Usługi dla Ciebie”,


Usługi dla Ciebie

  1. potwierdź komunikat, klikając w zielony przycisk przejdź do biura rachunkowego,


Przejdź do biura rachunkowego

  1. otworzy się formularz ze zgłoszeniem do biura rachunkowego. Wypełnij podstawowe informacje, a następnie kliknij przycisk potwierdź dane i zaakceptuj.


Zgłoszenie do biura rachunkowego

Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do biura rachunkowego, a my przygotujemy dla Ciebie niezbędne dokumenty. Status zgłoszenia możesz sprawdzać na bieżąco na głównym ekranie aplikacji.

Aktywacja pakietu Faktura+

Korzystając z konta bezpłatnego, po przekroczeniu limitu 10 faktur miesięcznie system zablokuje możliwość dalszego wystawiania faktur i rachunków w wybranym miesiącu księgowym, a na Twoim koncie pojawi się opcja wykupienia pakietu Faktura+.

Faktura+ znosi limit 10 darmowych faktur w miesiącu. Teraz wystawisz tyle dokumentów ile potrzebujesz.


Aktywuj pakiet Faktura+

Jeśli chcesz aktywować pakiet Faktura+:

  1. Kliknij przycisk aktywuj pakiet Faktura+ na głównym ekranie aplikacji,
  2. potwierdź, klikając w zielony przycisk aktywuj teraz,
  3. otworzy się okienko z podsumowaniem zamówienia i możliwością dokonania płatności. Kliknij przycisk zapłać z tpay.com, aby skorzystać z systemu szybkich płatności, lub przycisk przelew, aby wygenerować druczek przelewu.


Opcje płatności


Masz pytania? Zadaj je w naszym Biurze Obsługi Klienta lub zapoznaj się z FAQ.

Możliwość komentowania jest wyłączona.