Jak wygląda samodzielne rozliczanie z ifirma

w Jak zacząć

  • W ramach serwisu ifirma.pl użytkownik wystawia swoje faktury i rachunki oraz księguje dokumenty otrzymane od kontrahenta, a na ich podstawie prowadzi Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencję przychodów (ryczałt).
  • Użytkownik może także generować deklaracje, na podstawie których zostanie wyliczony podatek i składki ZUS, wysyłać e-deklaracje do urzędu skarbowego, rozliczać VAT, prowadzić ewidencję pojazdów, środków trwałych i dokumentację pracowniczą, a nawet prowadzić magazyn i zintegrować ifirma.pl ze swoim sklepem internetowym.
  • Korzystanie z ifirma.pl to nic trudnego. Z obsługą serwisu poradzi sobie osoba, która nie miała wcześniej nic wspólnego z księgowaniem. W razie wątpliwości (księgowych lub technicznych), można zawsze skorzystać z pomocy biura obsługi klienta. Wszystko to czyni ifirma.pl idealnym rozwiązaniem dla nowych przedsiębiorców.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły