Aktywacja usługi

|
ID: 778304746
|
Kategorie: Jak zacząć

Założenie konta oraz pierwsze 30 dni korzystania z księgowości internetowej w ifirma.pl są darmowe. Przez ten czas ma się dostęp do wszystkich funkcji ifirma.pl. Po bezpłatnym okresie korzystania z serwisu użytkownik może:

  • wykupić abonament samodzielnej księgowości internetowej,
  • przejść do Biura Rachunkowego ifirma.pl,
  • aktywować pakiet Faktura+ (po przekroczeniu limitu 3 faktur/mies.),
  • lub pozostać przy darmowym programie do faktur.

 

 

1. Aktywacja usługi księgowości internetowej

Księgowość internetowa to doskonały wybór dla tych, którzy chcą samodzielnie prowadzić księgowość swojej firmy.

Po zakończeniu bezpłatnego okresu używania księgowości internetowej, po zalogowaniu na konto pojawi się komunikat dotyczący wyboru pakietu.
 

Szczegóły odnośnie rozliczeń z Operatorem serwisu ifirma.pl znajdziesz w zakładce Konfiguracja ➡ Rozliczenia
 

 


 
Opłać fakturę, korzystając z systemu szybkich płatności lub przelewu tradycyjnego. Każdy użytkownik ma przypisany do konta indywidualny numera rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat. Dokonanie przelewu na konto jest równoznaczne z rozpoczęciem korzystania z płatnych usług serwisu ifirma.pl.

2. Aktywacja usługi Biura Rachunkowego ifirma.pl

Biuro rachunkowe to pełna obsługa Twojej księgowości. Przydzielimy Ci indywidualnego księgowego, który zajmie się obsługą Twojej firmy. Wygodnie, szybko i profesjonalnie – nie musisz się o nic martwić, wystarczy, że dostarczysz nam dokumenty. Resztą zajmiemy się my.

Jeśli chcesz przejść do Biura Rachunkowego ifirma.pl:

  1. na pulpicie aplikacji wybierz ikonę Przejdź do Biura Rachunkowego, która znajduje się w dziale Usługi dla Ciebie,

 


 

  1. potwierdź komunikat, klikając w zielony przycisk przejdź do biura rachunkowego,

 


 

  1. otworzy się formularz ze zgłoszeniem do biura rachunkowego. Wypełnij podstawowe informacje, a następnie kliknij przycisk potwierdź dane i zaakceptuj.

 

 

Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do biura rachunkowego, a my przygotujemy dla Ciebie niezbędne dokumenty. Status zgłoszenia możesz sprawdzać na bieżąco na głównym ekranie aplikacji.

3. Aktywacja pakietu Faktura+

Korzystając z konta bezpłatnego, po przekroczeniu limitu 3 faktur miesięcznie system zablokuje możliwość dalszego wystawiania faktur i rachunków w wybranym miesiącu księgowym, a na Twoim koncie pojawi się opcja wykupienia pakietu Faktura+.

Faktura+ znosi limit 3 darmowych faktur w miesiącu. Teraz wystawisz tyle dokumentów ile potrzebujesz.
 

Jeśli chcesz aktywować pakiet Faktura+:

  1. Kliknij przycisk aktywuj pakiet Faktura+ na głównym ekranie aplikacji,
  2. potwierdź, klikając w przycisk aktywuj od … ,
  3. otworzy się okienko z podsumowaniem zamówienia i możliwością dokonania płatności. Wybież swój bank i kliknij przycisk Przejdź do płatności, aby skorzystać z systemu szybkich płatności, ostatnia opcja dotyczy generowania druku do płatności.

 

 


 

Masz pytania? Zadaj je w naszym Biurze Obsługi Klienta lub zapoznaj się z FAQ.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie tylko kawa jest 2w1

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce