Usługa powiadomień SMS

|
ID: 778305405
|
Kategorie: Agenda, Konfiguracja

Dzięki usłudze powiadomienia o terminach i zobowiązaniach i zobowiązaniach Użytkownik otrzymuje informację o konieczności zapłaty podatku oraz złożenia deklaracji.

Powiadomienia wysyłane mogą być w formie wiadomości SMS lub drogą mailową.

Uruchomienie i konfiguracja usługi

  1. Zaloguj się na ifirma.pl i przejdź do zakładki Login ➡ Konfiguracja.
     

  2. W menu z lewej strony wybierz zakładkę Powiadomienia o terminach.
  3.  

  4. Kliknij w przycisk Włącz powiadomienia aby aktywować usługę.
  5.  

  6. Zaakceptuj regulamin i kliknij przejdź do płatności.
  7.  

     

  8. Wybierz metodę płatności a następnie przejdź do systemu tpay.com aby opłacić usługę.
  9.  

     

  10. Uzupełnij numer telefonu, potwierdź jego poprawność klikając TAK a następnie wpisz kod autoryzacyjny przesłany wiadomością SMS. Kliknij Zatwierdź. Wybierz też godzinę, o której mają być przesyłane powiadomienia.
  11.  

     

     

     

  12. W tabeli poniżej skonfiguruj ustawienia – w zależności od tego, o których czynnościach chcesz być powiadamiany. Wybierz też z jakim wyprzedzeniem chcesz otrzymywać powiadomienia (dotyczy terminów deklaracji i nieopłaconych zobowiązań). Rodzaje wysyłanych powiadomień SMS to:
    • Terminy deklaracji (powiadomienia o terminach rozliczeniowych, wysyłane na podstawie informacji wprowadzonych do serwisu)
    • Niezapłacone zobowiązania (powiadomienia o niezapłaconych na czas zobowiązaniach, wysyłane na podstawie informacji wprowadzonych do serwisu)
    • Deklaracja odrzucona (powiadomienie z informacją o odrzuceniu deklaracji przez ZUS lub Urząd skarbowy, wysyłane niezwłocznie po odrzuceniu)
    • Inne powiadomienia (powiadomienia dotyczące zmian w przepisach lub innych ważnych terminów podatkowych)

    Zakres przesyłanych informacji może się różnić w zależności od pakietu usługi, z którego korzystasz w ifirmie.

    W ramach powiadomień z kategorii Inne powiadomienia poinformujemy Użytkownika np. terminie złożenia deklaracji podatkowych, ZUS, terminie wpłaty podatku dochodowego za przedsiębiorcę i jego pracowników czy też terminie zgłoszenia zmiany formy opodatkowania.

     

     

    Kliknij Zapisz aby zatwierdzić wprowadzone ustawienia. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia.

Powyższa konfiguracja nie umożliwia zmiany w zakresie wysyłania powiadomienia mailowego o odrzuconej deklaracji. Takie powiadomienie wysyłane jest zawsze niezwłocznie po uzyskaniu takiego statusu przez deklaracje. Jest tak również w przypadku Użytkowników, którzy nie aktywowali usługi powiadomień.

Zasady wysyłania powiadomień

Konfigurując usługę wysyłania powiadomień Użytkownik ustala jakie powiadomienia, w jakiej formie i kiedy mają być wysyłane.

Konfigurując usługę Użytkownik wskazuje, w takim terminie ma zostać wysłane powiadomienie. To czy dane powiadomienie zostanie wysłane zależne jest od statusu danego zadania w serwisie na moment, w którym powiadomienie ma być wysłane. Zasada ta nie dotyczy powiadomień z kategorii inne powiadomienia.

Przykładowo, jeśli Użytkownik dla zadania Termin deklaracji ustawi, iż powiadomienie ma zostać wysłane 2 dni przed o godzinie 9, serwis wyśle powiadomienie jeśli w momencie zaplanowanej wysyłki zadanie dotyczące wygenerowania deklaracji nie będzie wykonane.

Weryfikacja wykonania zadania opiera się na jego statusie w zakładce Pulpit ➡ Agenda.

W zakładce Login ➡ Konfiguracja ➡ Wiadomośc SMS po przejści do części Logi wysłanych wiadomości Użytkownik może zweryfikować wysyłki wiadomości sms. W zakładce tej widoczne będą wysyłki dokonywane przez serwis do Użytkownika a także wysyłki Użytkownika do jego kontrahentów (w przypadku integracji z bramką SMS).

Na powyższym zrzucie mamy informację o przygotowanej do wysłania wiadomości do Użytkownika w zakresie opłacenia zaliczki na podatek dochodowy. Takie przypomnienie jest generowane na dzień przed planowaną wysyłką. Na moment planowanej wysyłki serwis weryfikuje status zadania. Jeśli jest wykonane – tak jak w tym wypadku nie zostanie wysłane.

Autor: Katarzyna Kisiel – ifirma.pl

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie tylko kawa jest 2w1
Nie tylko kawa jest 2w1

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce