Procedura reklamacyjna pozwala na szybkie oraz skuteczne rozwiązanie problemu. Dążymy do rozwiązywania każdej wątpliwości tak szybko jak to możliwe, dlatego prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@ifirma.pl.
Procedura dotyczy klientów serwisu ifirma.pl korzystających z usług:
Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać z adresu mailowego wskazanego w koncie Użytkownika jako adres do kontaktu i zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
Każdą reklamację postaramy się rozpatrzyć w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż to wynika z obowiązującego Prawa Komunikacji Elektronicznej.
W celu dostarczenia Państwu terminowej oraz dokładnej odpowiedzi, prosimy o:
Wszystkie zamieszczone treści mają charakter informacyjny i edukacyjny. Żadna treść nie stanowi wykładni prawa, opinii prawnej czy podatkowej. Instrukcje w głównej mierze skupiają się na podstawowych przypadkach i nie rozpatrują wszystkich potencjalnych możliwości.
Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.