Procedura reklamacyjna pozwala na szybkie oraz skuteczne rozwiązanie problemu. Dążymy do rozwiązywania każdej wątpliwości tak szybko jak to możliwe, dlatego prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@ifirma.pl.
Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać z adresu mailowego wskazanego w koncie Użytkownika jako adres do kontaktu i zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
Każdą reklamację postaramy się rozwiązać w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż to wynika z obowiązującego Prawa Telekomunikacyjnego.
W celu dostarczenia Państwu terminowej oraz dokładnej odpowiedzi, prosimy o:
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.