Shopify to zaawansowana platforma e-commerce stworzona specjalnie dla małych i średnich sklepów internetowych. Oferuje kompleksową obsługę procesu sprzedażowego, rozpoczynając od dodawania produktów do sklepu, umożliwiając bezpieczne płatności oraz zarządzanie zamówieniami, aż po efektywną wysyłkę towarów. Platformę wykorzystuje obecnie ponad 1 700 000 firm na całym świecie, co dowodzi jej popularności i skuteczności jako narzędzia do prowadzenia biznesu online.
Integracja Shopify z systemem księgowym IFIRMA pozwala sprzedawcy wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do klientów za pomocą e-maila. Taka integracja przebiega w prostych krokach.
Rejestracja (logowanie) w serwisie ifirma.pl
Przejście do zakładki eCommerce ➡ Konfiguracja i wybranie przycisku Dodaj.
Wybierz Shopify spośród dostępnej listy integracji i naciśnij przycisk “Dodaj”.
Uzupełnij dane dotyczące: konfiguracji sklepu, opcji księgowania, ustawienia faktur i naciśnij “Zatwierdź”.
Po udanej integracji, zamówienia z Shopify znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.