Integracja Selly z IFIRMA

|
ID: 778305438
|
|
Nie tylko kawa jest 2w1

Sklep internetowy na platformie Selly oferuje ponad 50 integracji, w tym płatności elektroniczne, hurtownie oraz księgowość online w ifirma.pl. Sprawdź, czym się wyróżnia Selly na tle konkurencji i jak zintegrować go z naszym systemem księgowym.

Czym jest Selly?

Selly.pl to platforma umożliwiająca stworzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego. Funkcjonalność modułu, przygotowanego przez deweloperów, gwarantuje skuteczne i sprawne przeniesienie sprzedaży do przestrzeni online. Z rozwiązań oprogramowania mogą korzystać zarówno osoby początkujące, jak i doświadczeni sprzedawcy, którzy szukają profesjonalnych narzędzi. Wśród zalet Selly warto wyróżnić:

  • Szybkość sklepów internetowych – sklepy w Selly są nawet 70% szybsze niż sklepy na innych platformach,
  • Integrator plików XML – możliwość integracji z dowolną hurtownią, 
  • Dostęp do bazy wiedzy – wysokiej jakości materiały tekstowe i wideo,
  • Comiesięczne aktualności – stały rozwój oprogramowania w cenie abonamentu,
  • Liczne integracje z marketplace’ami, hurtowniami i płatnościami internetowymi.
Rozwój sklepu dzięki interakcjom

Selly sukcesywnie rozbudowuje bazę integracji, tak aby oferta odpowiadała na potrzeby klientów niezależnie od etapu, na jakim znajduje się ich biznes. Jako sprzedawca masz więc możliwość uruchomienia sprzedaży wielokanałowej (integracje z marketplace i porównywarkami cen), prowadzenia zaawansowanej analityki (integracje z Google), czy też podejmowania współpracy z kurierami i systemami płatności elektronicznych. 

Integracja Selly z IFIRMA

Integracja Selly z systemem księgowym IFIRMA pozwala sprzedawcy wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do klientów za pomocą e-maila. Taka integracja przebiega w prostych krokach.

Rejestracja (logowanie) w serwisie ifirma.pl

Przejście do zakładki eCommerce ➡ Konfiguracja i wybranie przycisku Dodaj.

Integracja Selly

Spośród dostępnej listy integracji wybierz Selly i naciśnij przycisk Dodaj.

Integracja Selly
Przejdź do uzupełnienia niezbędnych danych pogrupowanych w trzech sekcjach:

  • Konfiguracja sklepu – Selly – podaj nazwę sklepu wyświetlaną w ifirmie, adres url, klucz API, itp.
  • Opcje księgowania – określ, czy koszty wysyłki stanowią przychód firmy, czy sprzedaż nieudokumentowana fakturami ma być wliczana do limitu na kasę fiskalną, oraz wybierasz domyślnie wystawiony dokument do zamówienia.
  • Ustawienia faktur – ustaw domyślne parametry faktur, aby nie wprowadzać ich każdorazowo przy wystawianiu dokumentów.

 

Integracja Selly
W celu wygenerowania klucza API zaloguj się na swoje konto na platformie Selly i przejść do zakładki Konfiguracja ➡ Rest API.


W panelu Dodaj nowy klucz podajemy nazwę oraz uprawnienia readwrite.


Tu należy wybrać opcję Utwórz, skopiować Identyfikator oraz Secret i zapisać.


Skopiowany klucz wprowadź w odpowiednią rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych, wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie naciśnij Zatwierdź.

Po udanej integracji, zamówienia z Selly znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce