Integracja InPost

|
ID: 778310019
|
|
Tagi: ecommerce

Uruchomienie integracji InPost w panelu eCommerce umożliwi Ci tworzenie przesyłek, pobieranie etykiet i protokołów, a także zamawianie kuriera bezpośrednio z serwisu ifirma.pl. Poniższa instrukcja pomoże Ci w konfiguracji tej funkcjonalności.

Aby uruchomić integrację InPost przejdź do zakładki Integracje w panelu eCommerce i wybierz “Dodaj”. Wyszukaj na liście InPost, zaakceptuj warunki i przejdź do uzupełnienia formularza konfiguracji integracji.

W formularzu wprowadź nazwę dla integracji, oraz ID organizacji i Token.

ID organizacji oraz Token znajdziesz na swoim koncie InPost. Po zalogowaniu przejdź do zakładki Moje Konto a następnie do nowej zakładki pod przyciskiem API.

W Ustawieniach organizacji znajdziesz ID organizacji.

W API ShipX odnajdziesz token – jeśli nie posiadasz tokenu możesz go w tym miejscu wygenerować:

Po uzupełnieniu tokenu i ID organizacji w formularzu konfiguracji integracji możesz przejść do przetestowania połączenia, a następnie uzupełnić dane nadawcy w kolejnej sekcji.

W sekcji ustawiania przesyłek wprowadź dane adresata płatności dla paczek pobraniowych i numer rachunku bankowego. W tym miejscu masz też możliwość stworzenia własnych szablonów wymiarów paczki i koperty oraz zdefiniowania domyślnego komentarza na etykiecie, co umożliwi sprawne i szybkie tworzenie przesyłek, możesz wykorzystać znaczniki.

Zatwierdź uzupełniony formularz aby móc tworzyć przesyłki, pobierać etykiety i protokoły dla zamówień, a także zamawiać kuriera bezpośrednio z panelu eCommerce w ifirma.pl

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce