|
ID: 778310886
|
|

1. Konfiguracja integracji Apaczka

Integracja Apaczka z ifirma.pl umożliwia tworzenie przesyłek, pobieranie etykiet i protokołów, a także zamawianie kuriera bezpośrednio z naszego panelu E-commerce.

Aby uruchomić integrację Apaczka przejdź do zakładki Integracje w panelu E-commerce i wybierz Dodaj. Wyszukaj na liście Apaczka, zaakceptuj warunki i przejdź do uzupełnienia formularza konfiguracji integracji.

W formularzu wprowadź nazwę integracji wyświetlaną w ifirmie, App ID oraz App Secret.

Swoje App ID oraz APP Secret znajdziesz w zakładce Web API po zalogowaniu na swoje konto w serwisie Apaczka.

W kolejnej sekcji uzupełnij Dane nadawcy.

W sekcji Ustawiania przesyłek wprowadź dane adresata płatności dla paczek pobraniowych i numer rachunku bankowego. W tym miejscu masz też możliwość utworzenia szablonów domyślnych wymiarów paczki i koperty oraz zdefiniowania domyślnego opisu zawartości na etykiecie, co umożliwi sprawne i szybkie tworzenie przesyłek – możesz też wykorzystać znaczniki.

Po uzupełnieniu formularza konfiguracji wybierz Zatwierdź, aby móc tworzyć przesyłki, pobierać etykiety i protokoły dla zamówień, a także zamawiać kuriera bezpośrednio z panelu eCommerce w ifirma.pl

2. Tworzenie przesyłek w iFirma przy pomocy integracji Apaczka

Po ukończonej konfiguracji możesz zarządzać przesyłkami Apaczka w sekcji Przesyłki w karcie zamówienia. Aby utworzyć nową przesyłkę wybierz przycisk z nazwą nadaną podczas konfiguracji integracji.

W formularzu nadania przesyłki wybierz kuriera i sposób przekazania przesyłki, w razie potrzeby uzupełnij adres nadania lub wysyłki, wybierz punkt nadania, rodzaj przesyłki, opcjonalnie dodaj komentarz dla przesyłki i wybierz usługi dodatkowe. Wybierz szablon opakowania i zweryfikuj uzupełnione wymiary.

Po uzupełnieniu pól obowiązkowych na końcu formularza wyświetli się wycena przesyłki. Wybierz Zatwierdź aby dodać przesyłkę.

Prawidłowo utworzone przesyłki będą wyświetlane w karcie zamówienia w sekcji Przesyłki – w tabeli zobaczysz datę nadania, nazwę przewoźnika, numer nadawczy przesyłki oraz jej status. W tym miejscu możesz pobrać i wydrukować etykietę nadawczą, podejrzeć szczegóły utworzonej przesyłki a także pobrać protokół nadania (jeśli przewoźnik to umożliwia). Utworzone przesyłki dla wszystkich zamówień znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Zamówienia ➡ Przesyłki. W tym miejscu akcje związane z obsługą przesyłek możesz wykonać masowo dla wielu zamówień.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce