Instalacja aplikacji ministerialnej Klient JPK 2.0

|
ID: 778305020
|
Kategorie: JPK, JPK VAT, Pozostałe JPK
|
Nie musisz czytać pomocy

Klienci korzystający z serwisu ifirma.pl mogą wysyłać pliki Jednolitego Pliku Kontrolnego drogą elektroniczną na kilka sposobów:

Aby wysyłać pliki JPK za pomocą aplikacji klienckiej nazwie Klient JPK 2.0 należy ją pobrać,a następnie zainstalować na swoim komputerze. Jest ona dostępna na stronie Ministerstwa Finansów.

Ważne!Aplikacja kliencka Klient JPK 2.0 udostępniana przez Ministerstwo Finansów jest kompatybilna jedynie z systemami Windows oraz Linux. Nie działa w systemie macOS.

Po zainstalowaniu aplikacji Klient JPK 2.0 i jej uruchomieniu należy sprawdzić dostępność aktualizacji:

a następnie należy wybrać Kontynuuj.

W dalszym etapie aplikacja poprosi o utworzenie profilu w aplikacji Klient JPK 2.0 lub też zalogowanie się, jeżeli profil został wcześniej już utworzony.

Aby się zarejestrować należy w miejscu Profil wpisać swój indywidualny login oraz hasło i wybrać przycisk Zarejestruj.

Po poprawnej rejestracji przedsiębiorca zostanie ponownie przeniesiony do logowania. W tym miejscu należy wpisać nadany przez siebie w poprzednim etapie Profil (login) i hasło oraz potwierdzić przyciskiem Zaloguj.

Zanim przedsiębiorca przejdzie do dalszego etapu powinien w menu Opcje określić lokalizację roboczą, w której docelowo będą zapisywane wygenerowane pliki JPK.

Dopóki nie zostanie wybrany Katalog roboczy, w którym docelowo będą zapisywane wygenerowane pliki JPK, nie będzie możliwości ich wysłania. Po określeniu lokalizacji roboczej należy wybrać Zapisz.

W kolejnym etapie można przystąpić do wysłania wygenerowanego i zapisanego na komputerze właściwego pliku JPK.

Jeżeli chcesz wysłać za pośrednictwem aplikacji Klient JPK 2.0:

Uwaga! Wszelkie wątpliwości w zakresie wsparcia technicznego aplikacji klienckiej JPK 2.0 należy konsultować bezpośrednio z Krajową Informacją Skarbową.

 

Autor: Jagoda Durczak – zespół ifirma.pl

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce