Dodawanie wydatków przez aplikacje mobilne – Windows Phone

Instalacja i obsługa aplikacji ifirma.pl na urządzeniach z systemem Windows Phone – instrukcja.

1. Pobierz aplikacje

  • „Faktury ifirma.pl” możesz pobrać ze sklepu Windows.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, windows phone
ifirma.pl na Windows Phone

2. Parowanie konta

W ifirma.pl wybierz:

  • menu „Narzędzia” > aplikacje mobilne > dodaj urządzenie.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, aplikacje mobilne

W aplikacji wybierz:

  • „Aktywuj urządzenie” i zeskanuj kod QR, który wyświetlił się na ekranie ifirma.pl.

Po zakończeniu procesu parowania ujrzysz komunikat „Autoryzacja przebiegła pomyślnie”.

3. Tryb klienta biura rachunkowego

W ustawieniach aplikacji potwierdź, że jesteś klientem Biura Rachunkowego ifirma.pl. i zapisz zmiany. Ta czynność jest niezbędna do prawidłowego przesyłania plików.

  • menu „Ustawienia” > użytkownik > zaznacz checkbox „Klient biura rachunkowego”.

4. Przekaz dokumentów – Windows Phone

  • Wybierz menu „Wydatki” > do wysłania.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, aplikacje mobilne, Windows Phone
 

Z tej pozycji możesz dodać wydatek na 2 sposoby:

  • wczytać plik z telefonu > wysłać
  • zrobić zdjęcie dokumentu > zapisać > wysłać.

Każdy dokument wymaga krótkiego opisu, należy zatem:

  • wskazać miesiąc księgowy, którego dotyczy,
  • podać NIP,
  • określić status opłacenia dokumentu (dotyczy tylko dokumentów koszty firmy lub zakup towaru).

Opisane dokumenty znajdziesz na liście „Do wysłania” (menu „Wydatki” > do wysłania). Z tego poziomu możesz jeszcze edytować ich opis. Jeśli wszystkie dane są poprawne, pozostaje przesłać pliki, używając przycisku „wyślij dokumenty”.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły


Przetestuj nasz program do faktur

bez zobowiązań