Dodawanie wydatków przez aplikacje mobilne – iOS

Instalacja i obsługa aplikacji ifirma.pl na urządzeniach z systemem iOS – instrukcja.

1. Pobierz aplikacje

„ifirma – program do faktur i rachunków” możesz pobrać z App Store.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, App Store
ifirma.pl w App Store

2. Ustaw tryb klienta biura rachunkowego

  • W ustawieniach aplikacji potwierdź, że jesteś klientem Biura Rachunkowego ifirma.pl. i zapisz zmiany. Ta czynność jest niezbędna do prawidłowego przesyłania plików.
Uwaga! Pamiętaj, aby w ustawieniach aplikacji sprawdzić poprawność danych o statusie płatnika VAT i ryczałtu.

3. Przekaz dokumentów – iOS

  • Wybierz menu „Moje wydatki” > dodaj nowy,


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, iOS

 
Z tej pozycji możesz dodać wydatek na 2 sposoby:

  • wczytać plik iCloud > wysłać
  • zrobić zdjęcie dokumentu > zapisać > wysłać.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, iOS

 
Każdy dokument wymaga krótkiego opisu, należy zatem:

  • wskazać miesiąc księgowy, którego dotyczy,
  • podać NIP,
  • określić status opłacenia dokumentu (dotyczy tylko dokumentów koszty firmy lub zakup towaru).

Opisane dokumenty znajdziesz na liście „Do wysłania” (menu „Wydatki” > gotowe do wysłania). Z tego poziomu możesz jeszcze edytować ich opis. Jeśli wszystkie dane są poprawne, pozostaje przesłać pliki, używając przycisku „wyślij dokumenty”.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły


Przetestuj nasz program do faktur

bez zobowiązań