Dodawanie wydatków przez aplikacje mobilne – Android

Instalacja i obsługa aplikacji ifirma.pl na urządzeniach z systemem Android – instrukcja.

1. Pobierz aplikacje

„Darmowy Program do Faktur” możesz pobrać ze sklepu Google Play.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, Google Play
ifirma.pl w Google Play

2. Ustaw tryb klienta biura rachunkowego

  • W ustawieniach aplikacji potwierdź, że jesteś klientem Biura Rachunkowego ifirma.pl. i zapisz zmiany. Ta czynność jest niezbędna do prawidłowego przesyłania plików.
Uwaga! Pamiętaj, aby w ustawieniach aplikacji sprawdzić poprawność danych o statusie płatnika VAT i ryczałtu.

3. Przekaz dokumentów – Android

  • Wybierz menu „wydatki” > dodaj nowy (znak “plus” na środku ekranu),


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, Google Play

 

Z tej pozycji możesz dodać wydatek na 2 sposoby:

  • wczytać plik z telefonu > wysłać
  • zrobić zdjęcie dokumentu > zapisać > wybrać z listy „Gotowe do wysłania” > wysłać.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, Google Play

 

Każdy dokument wymaga krótkiego opisu, należy zatem:

  • wskazać miesiąc księgowy, którego dotyczy,
  • podać NIP,
  • określić status opłacenia dokumentu (dotyczy tylko dokumentów koszty firmy lub zakup towaru).

Opisane dokumenty znajdziesz na liście „Do wysłania” (menu „Wydatki” > gotowe do wysłania). Z tego poziomu możesz jeszcze edytować ich opis. Jeśli wszystkie dane są poprawne, pozostaje przesłać pliki, używając przycisku „wyślij dokumenty”.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły


Przetestuj nasz program do faktur

bez zobowiązań