Dodawanie wydatków przez aplikacje mobilne – Android

Instalacja i obsługa aplikacji ifirma.pl na urządzeniach z systemem Android – instrukcja.

1. Pobierz aplikacje

Darmowy Program do Faktur możesz pobrać ze sklepu Google Play.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, Google Play
ifirma.pl w Google Play

2. Ustaw tryb klienta biura rachunkowego

  • W ustawieniach aplikacji potwierdź, że jesteś klientem Biura Rachunkowego ifirma.pl. i zapisz zmiany. Ta czynność jest niezbędna do prawidłowego przesyłania plików.
Uwaga! Pamiętaj, aby w ustawieniach aplikacji sprawdzić poprawność danych o statusie płatnika VAT i ryczałtu.

3. Przekaz dokumentów – Android

  • Wybierz menu wydatki ➡ dodaj nowy (znak “plus” na środku ekranu),


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, Google Play

 

Z tej pozycji możesz dodać wydatek na 2 sposoby:

  • wczytać plik z telefonu ➡ wysłać
  • zrobić zdjęcie dokumentu ➡ zapisać ➡ wybrać z listy Gotowe do wysłania ➡ wysłać.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, Google Play

 

Każdy dokument wymaga krótkiego opisu, należy zatem:

  • wskazać miesiąc księgowy, którego dotyczy,
  • podać NIP,
  • określić status opłacenia dokumentu (dotyczy tylko dokumentów koszty firmy lub zakup towaru).

Opisane dokumenty znajdziesz na liście Do wysłania (menu Wydatki ➡ gotowe do wysłania). Z tego poziomu możesz jeszcze edytować ich opis. Jeśli wszystkie dane są poprawne, pozostaje przesłać pliki, używając przycisku wyślij dokumenty.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły