Dane pobierane do faktury za usługi ifirma.pl

Dane do wystawianych faktur za świadczenie usług serwisu ifirma.pl, pobierane są automatycznie z konta Użytkownika (nazwy pełnej firmy, adres i nip).
Użytkownik samodzielnie wprowadza dane lub zmiany danych firmy na swoim koncie.

Wybieramy zakładkę: Konfiguracja,


 

w kolejnym kroku: Dane firmy.


 

Należy uzupełnić pole: Nazwa Pełna, NIP oraz Adres siedziby firmy.


 


 

Użytkownik, ma również możliwość wprowadzenia innych danych do faktury, niż te które podał w Danych firmy.

Zakładka: Pulpit ➡ Konfiguracja ➡ Dane do faktur za usługi ifirma.pl,


 

w kolejnym kroku wybieramy: Wprowadź inne dane do faktur.


 

Po uzupełnieniu danych zgodnych ze stanem faktycznym, zatwierdzamy.

W zakładce mamy również możliwość wybrania opcji: Ustaw dane z konfiguracji, co oznacza, że zaczytają się dane z zakładki: Dane firmy.
Jeśli wybierzemy: Aktualizuj danymi z CEIDG, system, na podstawie uzupełnionego numeru NIP, pobierze nasze dane ze strony GUS/CEIDG.
Na koniec należy zatwierdzić.


 


 

Dane, które będą pobierane do faktury za świadczenie usług ifirma.pl, Użytkownik powinien wprowadzić/zmienić, zawsze przed dokonaniem wpłaty za dany okres rozliczeniowy.
W momencie, wystawienia przez Operatora serwisu faktury na wskazane dane, nie mamy możliwości dokonania w tym zakresie zmian.

Jeżeli istnieją podstawy do zmiany danych na fakturze, Użytkownik zobowiązany jest wystawić notę korygującą, której wzór znajduje się tutaj oraz przesłać na adres e-mail bok@ifirma.pl.

Nota korygująca – kto i kiedy może ją wystawić? Przeczytaj.

▲ wróć na początek

 

Autor: Anita Marynowska – ifirma.pl

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły