Archiwum czatów – Konfiguracja

w Konfiguracja

Archiwum chatów

WAŻNE!
W Archiwum chatów uwzględnione będą tylko te rozmowy na chacie, które zostały rozpoczęte będąc zalogowanym w ifirma.pl.

 
W zakładce Login ➡ Konfiguracja ➡ Archiwum chatów – Użytkownik ma możliwość ponownego zapoznania się z prowadzoną rozmową na chat z konsultantem BOK serwisu ifirma.pl. Zapisy rozmów w archiwum chat pojawiają się dnia następnego po dniu, w którym została przeprowadzona rozmowa.

Dodatkową opcją w archiwum chat jest możliwość nadania tytułu rozmowy, który pozwala uporządkować tematy omawiane z konsultantami na chat.
Można tego dokonać wybierając opcję edytuj (ikona kwadratu z długopisem).


 

Następnie wprowadzamy informacje o prowadzonym temacie, który pozwoli nam w przyszłości odnaleźć odpowiednie informacje dotyczące rozmowy na chat z konsultantem.


 

Po zatwierdzeniu wprowadzony temat rozmowy będzie widoczny w archiwum chat przy dacie prowadzenia rozmowy.


 

Obok każdego zapisu rozmowy znajduje się gwiazdka, jej oznaczenie powoduje przesunięcie zapisu na górę listy, dzięki czemu można segregować zapisy według ich ważności dla Użytkownika.

W przypadku, gdy w archiwum czatów znajduje się większa ilość zapisanych rozmów, aby odnaleźć wcześniejsze rozmowy, należy paskiem przewijania zjechać na dół.

 




 

Następnie będzie możliwość zmiany strony.

 




 

Użytkownicy serwisu ifirma.pl mogą zadawać pytania za pośrednictwem komunikatora chat ze swojego konta.
Aby połączyć się na chat z konsultantem należy, po zalogowaniu się na konto, w prawym górnym rogu najechać kursorem na Login użytkownika ➡ Kontakt

 


 

a następnie wybrać opcję Chat ifirma.pl.

 


 

W tej części dodatkowo mamy dostęp do archiwum chatów, które jest dostępne również w zakładce Login ➡Konfiguracja ➡ Archiwum chatów.

 

Autor: Marzena Łukasik – ifirma.pl

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły