Archiwum czatów – Konfiguracja

w Konfiguracja

Archiwum chatów

W zakładce Konfiguracja ➡ archiwum chatów – Użytkownik ma możliwość ponownego zapoznania się z prowadzoną rozmową na chat z konsultantem BOK serwisu ifirma.pl. Zapisy rozmów w archiwum chat pojawiają się dnia następnego po dniu, w którym została przeprowadzona rozmowa.

Dodatkową opcją w archiwum chat jest możliwość nadania tytułu rozmowy, który pozwala uporządkować tematy omawiane z konsultantami na chat.
Można tego dokonać po edycji kwadratu z długopisem.


 

Następnie wprowadzamy informacje o prowadzonym temacie, który pozwoli nam w przyszłości odnaleźć odpowiednie informacje dotyczące rozmowy na chat z konsultantem.


 

Po zatwierdzeniu wprowadzony temat rozmowy będzie widoczny w archiwum chat przy dacie prowadzenia rozmowy.


 

Obok każdego zapisu rozmowy znajduje się gwiazdka, jej oznaczenie powoduje przesunięcie zapisu na górę listy, dzięki czemu można segregować zapisy według ich ważności dla Użytkownika.

WAŻNE!
Uwzględnione będą tylko rozmowy na chacie, które zostały rozpoczęte będąc zalogowanym w ifirma.pl.

Użytkownicy serwisu ifirma.pl mogą zadawać pytania za pośrednictwem komunikatora czat ze swojego konta. Mamy dwie opcje połączenia z czat:
1. Po zalogowaniu się na konto w prawym górnym rogu wybieramy opcję login użytkownika ➡ Kontakt a następnie opcję Czat Ifirma.pl.


 

2. W prawym górnym rogu wybieramy ikonę telefonu a następnie opcję Czat Ifirma.pl.


 

W tej części dodatkowo mamy dostęp do archiwum czatów, które jest dostępne również w zakładce Konfiguracja ➡ Archiwum chat.

 

Autor: Marzena Łukasik – ifirma.pl

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły