|
ID: 778313520
|
Dzięki powiązaniu produktów, zamówienia z Allegro, WooCommerce, Shopify, Shoper, PrestaShop i ich wydruki będą zawierały dodatkowe informacje o powiązanych produktach (jak np. SKU, EAN). Powiązanie produktów usprawni też księgowanie zamówień. Tworzenie powiązań produktów w innych integracjach oraz rozbudowa ich możliwości pojawią się w kolejnych aktualizacjach IFIRMA.

W zakładce E-commerce ➡ Produkty ➡ Powiązania  produktów znajdziesz listę powiązań produktów. W tabeli wyświetlana jest nazwa, EAN, SKU i cena produktu oraz integracje, w których produkt ma aktywne powiązania z ofertami. Możesz przefiltrować ją po integracji lub statusie powiązania (powiązane, niepowiązane, wszystkie) a także wyszukać po nazwie, EAN lub SKU produktu.

Z tego miejsca można zarządzać powiązaniami produktów pojedynczo lub masowo.

a. Zarządzanie powiązaniami produktu
Wybierz akcję Zarządzaj powiązaniami w ostatniej kolumnie tabeli przy danym produkcie. Wyświetli się okno zarządzania powiązaniami produktu. W pierwszej sekcji widoczne są dane produktu oraz informacja w której integracji występuje powiązanie (lub Brak – jeśli nie ma powiązań). Możesz w tym miejscu usunąć aktualne powiązanie.

 

Poniżej w sekcji Oferty możesz skorzystać z dopasowania automatycznego po kodzie SKU, EAN dla wybranej integracji lub powiązać produkt z ofertą ręcznie poprzez akcję Powiąż.

 

Przy tytule oferty widoczna jest informacja jeśli dana oferta jest już powiązana z innym produktem (niebieska ikona).

 

 

Po powiązaniu produktu przy nazwie oferty pojawi się informacja o powiązaniu (zielona ikona).

 

 

b. Zarządzaj powiązaniami produktów w danej integracji
Zaznacz produkty na liście i wybierz akcję Zarządzaj powiązaniami (w tym wypadku musisz wybrać jedną integrację, dla której chcesz wprowadzić zmiany).

 

 

Wyświetli się pole powiązania produktów w wybranej integracji. Możesz skorzystać z automatycznego dopasowania dla wszystkich produktów lub ręcznie – wyszukując ofertę na liście i korzystając z akcji Powiąż. Powiązanie ręczne odbywa się dla jednej oferty naraz, aby przejść do kolejnej lub poprzedniej należy skorzystać ze strzałek znajdujących się obok akcji Dopasuj automatycznie dla wszystkich.

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie tylko kawa jest 2w1
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce