Pakiet – Biuro Rachunkowe

|
ID: 778305482
|
Kategorie: OFERTA SERWISU
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

 

1. Założenie konta i podpisanie umowy

W przypadku usług Biura Rachunkowego ifirma.pl należy dokonać rejestracji konta wybierając od razu produkt: Biuro Rachunkowe bądź w trakcie korzystania z serwisu przejść na wskazany pakiet. Instrukcja jak tego dokonać dostępna jest tutaj.

Po dokonaniu wyboru wskazanego pakietu na adres e-mail będzie przesłany regulamin Biura, szkic umowy i informacje o dodatkowych danych.

2. Cennik

Aktualne ceny za usługi Biura Rachunkowego dostępne są w naszym cenniku. Są one uzależnione m.in. od formy rozliczania się, miesięcznej ilości dokumentów kosztowych, które byłyby przesyłane do Biura oraz ilości pracowników zatrudnionych w danym miesiącu. W naszej ofercie posiadamy trzy pakiety, ceny szacowane są następująco:

1. Pakiet dla ryczałtowców zwolnionych z VAT, bez obsługi pracowników – 149 zł netto.
2. Pakiet MINI – obejmujący obsługę księgową do 10 dokumentów kosztowych, bez obsługi pracowników – 175 zł netto.
3. Pakiet MIDI – obejmujący obsługę księgową do 30 dokumentów kosztowych, bez obsługi pracowników – 205 zł netto.

Istnieje możliwość rozbudowania pakietu MIDI o dodatkowe dokumenty – w tej sytuacji każdy dodatkowy dokument przekazywany elektronicznie powyżej 30 objętych abonamentem kosztuje 9 zł netto. Pakiety MINI i MIDI można rozbudować w zakresie obsługi pracowników – każdy pracownik będzie kosztował 17 zł netto. Dodatkowe opłaty związane z obsługą pracowników oraz innymi czynnościami wykonywanymi przez biuro rachunkowe wykazane są w cenniku w części Pełny cennik usług Biura rachunkowego.

3. Współpraca z księgową

Szczegóły współpracy należy ustalić z biurem rachunkowym. Zakres obowiązków po stronie Klientów, jak i Biura Rachunkowego widnieje regulaminie.

Od przydzielonej księgowej Użytkownik otrzymuje informacje, ile wynoszą należności do odpowiednich urzędów i do kiedy należy je opłacić. Księgowa/księgowy wysyła odpowiednie deklaracje do poszczególnych urzędów za Użytkownika.

4. Kontakt

Bezpośredni kontakt z biurem rachunkowym:
tel: 71 769-55-81
e-mail: br@ifirma.pl

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce