Po dokonaniu rejestracji w serwisie ifirma.pl Użytkownik przez 30 dni korzysta z serwisu bezpłatnie, po tym okresie opłata za serwis wynosi w poszczególnych modelach:
Opłatę należy uiścić według wybranego modelu płatności w terminie 14 dni od naliczenia opłaty na koncie Użytkownika.
Model płatności Użytkownik może wybrać/zmienić na swoim koncie samodzielnie, zawsze przed dokonaniem płatności.
Wybieramy zakładkę: Konfiguracja,
Następnie przechodzimy do wyboru modelu płatności i zatwierdzamy.
Jeśli po zmianie, nowy model nie wygeneruje się na koncie, wówczas należy się wylogować i ponownie zalogować do konta.
W przypadku pytań i wątpliwości związanych z rozliczeniami, prosimy o kontakt z BOK – dział rozliczeń, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00 przez telefon 801 006 008 lub 71 769 55 15 wewn. 1 oraz e-mail bok@ifirma.pl.
Autor: Anita Marynowska – ifirma.pl
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.