Sky-Shop.pl to jedna z popularnych platform sklepów internetowych, oferująca liczne funkcje i integracje, w tym z systemem IFIRMA. Poznaj możliwości tego oprogramowania i dowiedz się, jak krok po kroku zintegrować go z naszym systemem księgowym.
Sky-Shop.pl to platforma do prowadzenia sklepów internetowych, a także prowadzenia sprzedaży na Allegro, czy też w dropshippingu. Oprogramowanie jest rozwiązaniem dedykowanym klientom, którzy oczekują profesjonalnej obsługi klienta, dużej liczby funkcji i integracji oraz dostosowanych pakietów abonamentowych, za które można płacić w trybie miesięcznym. Wśród zalet Sky-shop należy wymienić:
Integracja Sky-shop z systemem księgowym IFIRMA pozwala sprzedawcy wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do klientów za pomocą e-maila. Taka integracja przebiega w prostych krokach.
Rejestracja (logowanie) w serwisie ifirma.pl
Przejście do zakładki eCommerce ➡ Konfiguracja i wybranie przycisku Dodaj.
Spośród dostępnych integracji wybierz Sky-Shop i naciśnij przycisk “Dodaj”.
Uzupełnij dane niezbędne do prawidłowej konfiguracji sklepu – ta część składa się z trzech sekcji:
W celu uzyskania klucza API należy zalogować się na swoim koncie na platformie SkyShop i przejść do zakładki Integracje ➡ WebApi sklepu.
Skopiowany klucz wprowadź w odpowiednią rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych, wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie naciśnij Zatwierdź.
Po udanej integracji, zamówienia z SkyShop znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.