Shoper i Shoplo to gotowe oprogramowania typu SaaS dla sklepów internetowych. Sprawdź, jakie możliwości stwarzają klientom obie platformy oraz jak zintegrować je z naszym systemem księgowym IFIRMA.
Shoper i Shoplo to dwie różne platformy e-commerce, choć początkowo były ze sobą powiązane. Shoper to polska platforma e-commerce, która oferuje narzędzia do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi. Shoper jest popularnym rozwiązaniem w Polsce i umożliwia przedsiębiorcom prowadzenie sklepów online, obsługę płatności, asortymentu produktów i wiele innych funkcji związanych z e-commerce.
Shoplo to również platforma e-commerce, która początkowo funkcjonowała jako “Shoplo by Shoper”. Shoplo było częścią Shoper Group, ale w pewnym momencie stało się samodzielną platformą.
Shoper to prężnie rozwijająca się firma, która w podobnej cenie jest w stanie zaoferować klientom więcej możliwości. Udostępnia ponad 250 wbudowanych funkcji, których obsługa możliwa jest z poziomu panelu administracyjnego.
Oprogramowanie Shoper dopasowane jest do oczekiwań klientów oraz ich możliwości finansowych, dlatego występuje w odrębnych pakietach cenowych, które różnią się także niektórymi parametrami. Są to między innymi: liczba produktów, którą można dodać do oferty sklepu, obsługa wielu magazynów, dodatkowe miejsce do przechowywania plików, czy pierwszeństwo obsługi zgłoszeń.
Niezależnie, czy swój sklep prowadzisz na Shoper, czy zakładałeś go na Shoplo, możesz zintegrować go z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w czterech prostych krokach:
W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl
Następnie przejdź do zakładki eCommerce -> Konfiguracja i naciśnij “Dodaj”
Wybierz Shoper z listy dostępnych integracji i naciśnij “Dodaj”
Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:
Po uzupełnieniu danych, naciśnij zielony przycisk “Zatwierdź”.
Po udanej integracji, zamówienia z Shoper znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.
Shoper to oprogramowanie stawiające na pierwszym miejscu funkcjonalność i użyteczność z punktu widzenia sprzedawcy. Z tego powodu oferuje przede wszystkim prosty i nieskomplikowany interfejs do zarządzania sklepem. Dodawanie produktów, ich opisów i zdjęć oraz późniejsza edycja bazuje na standardowym edytorze rozbudowanym o możliwość tagowania towarów, łączenia ich w grupy i dodawania własnych cech takich tak waga, rozmiar, kolor, itp.
Oprogramowanie posiada pełne wsparcie techniczne oraz wbudowany system integracji z takimi serwisami jak Allegro, Subiekt i Ceneo. Dzięki temu Shoper znacznie ułatwia internetowy handel, ponieważ sprzedawca może operować na jednym systemie (programie) bez konieczności przełączania się co chwilę do kolejnych.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.