Jak zintegrować swój sklep IdoSell z systemem księgowym IFIRMA? Poradnik znajdziesz w tym artykule.
IdoSell stanowi jedną z najpopularniejszych platform dostępnych obecnie na rynku e-commerce. Nieustannie ulepszane oprogramowanie, system zarządzania treścią (CMS) dostępny w modelu Saas, nowoczesne dodatki oraz stała opieka techniczna – to wszystko sprawia, że IdoSell staje się idealnym rozwiązaniem zarówno dla profesjonalistów, jak i tych mniej doświadczonych działaczy.
Platforma ta, w zamian za comiesięczny abonament, umożliwia użytkownikom prowadzenie własnego, funkcjonalnego sklepu internetowego. Jednocześnie zapewniany jest także dostęp do rozbudowanych dodatkowych opcji, jak na przykład rozpoczęcie sprzedaży międzynarodowej, B2B czy B2C.
Kompleksowa obsługa IdoSell zwiększa ogólne poczucie bezpieczeństwa, gwarantując pełniejsze zaspokojenie potrzeb własnych klientów. Wydajny system oraz profesjonalny dział webmasterów umożliwia bezproblemową obsługę nawet kilku tysięcy zamówień dziennie. Dzięki temu IdoSell, oprócz standardowej obsługi klientów detalicznych, świetnie sprawdza się również w przypadku prowadzenia bardziej rozbudowanych sklepów czy sprzedaży hurtowej w modelu B2B.
Dużą zaletę dla sprzedawców e-commerce wybierających IdoSel stanowi bez wątpienia opcja łatwej integracji sklepu z bankami, kurierami, systemami płatności, firmami z obszaru e-marketingu, a nawet porównywarkami cen.
Jedną z możliwości rozbudowania swojego sklepu jest integracja z systemem księgowym IFIRMA. Użytkownicy przy jej pomocy mogą wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do kllientów drogą mailową. Jak więc przebiega taka integracja?
W pierwszym kroku należy zarejestrować / zalogować się w serwisie ifirma.pl
W zakładce eCommerce -> Konfiguracja i należy wybrać przycisk “Dodaj”
Następnie spośród dostępnych opcji, należy wybrać IdoSell przy użyciu przycisku “Dodaj”.
Na koniec należy uzupełnić dane podzielone na trzy sekcje: konfiguracja sklepu, opcje księgowania, ustawienia faktur i nacisnąć przycisk “Zatwierdź”.
Po udanej integracji, zamówienia z IdoSell znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.