Dodawanie nowego cennika do istniejącej listy towarów

|
ID: 778305332
|
Kategorie: Magazyn
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Moduł Magazyn pomaga Użytkownikowi w prowadzeniu ewidencji towarów i usług. W trakcie uruchamiania modułu można zdefiniować i określić różne cenniki w zależności od potrzeb.

Co jednak w przypadku kiedy w trakcie korzystania z modułu zdecydujemy się na wprowadzenie nowego cennika (np. dla nowych kontrahentów)?

Obecnie moduł wymaga edycji każdego towaru i dodawanie nowego cennika do każdego towaru. W przypadku dużej ilości towarów i usług, możemy zoptymalizować zmianę wykorzystując plik csv.

Od czego zacząć

  1. W module Magazynu przejdź do zakładki Ustawiania → Cennik
  2.  

     

  3. Utwórz nowy cennik nadając mu nazwę.
  4.  

     

  5. Po stworzeniu nowego cennika przejdź do zakładki Towary/Usługi → Eksport do pliku
  6.  

     

  7. Wybierz eksportuj i pobierz plik
  8.  

     

  9. Po pobraniu pliku otwórz go za pomocą arkusza kalkulacyjnego.
  10. Po otwarciu pliku pozostaw domyślne ustawiania zwracając uwagę na kodowanie znaków UTF-8.

     

     

  11. W otwartym dokumencie wybierz kolumny z nowym cennikiem za pomocą poziomego suwaka.
  12.  

     

  13. Wprowadź ceny netto i brutto dla nowego cennika.
  14. Nowy cennik znajduje się w dwóch kolumnach zgodnie z kolejnością wyświetlaną na liście cenników. Identyfikator cennika widoczny jest w pierwszym wierszu po dwukropku

    CENA SPRZEDAŻY NETTO:<NAZWA_CENNIKA>
    CENA SPRZEDAŻY BRUTTO:<NAZWA_CENNIKA>

     

     

    W trakcie edycji dokumentu można korzystać z formuł obliczeniowych, które są dostępne w arkuszu kalkulacyjnym. Przykład poniżej:

     

     

  15. Po wprowadzeniu cen dla nowego cennika zapisz plik. Wróć do serwisu ifirma.pl Wybierz moduł Magazyn i przejdź do zakładki Towary/Usługi → Import z pliku
  16.  

     

  17. Wybierz plik, dodaj go i importuj.
  18.  

     

  19. Po zaimportowaniu pliku, zapisz zmiany.
  20. W celu weryfikacji zaciągniętych danych przejdź do Towary/Usługi → Lista towarów i usług

    Z rozwijanej listy wybierz wprowadzany cennik.

     

     

     

    Autor: Łukasz Wróbel – ifirma.pl

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce