Czy można zapisywać kody GTU przy wprowadzaniu towarów do magazynu?

|
ID: 778305244
|
Kategorie: Magazyn
|
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Czy można zapisywać kody GTU przy wprowadzaniu towarów do magazynu?

Tak, kod GTU można przypisać przy danym towarze w magazynie. W tym celu przy wprowadzaniu nowego towaru/usługi do magazynu należy skorzystać zakładki Magazyn → Towary/Usługi→ nowy towar lub nowa usługa, a następnie wybrać określony kod GTU przy wpisywaniu danych towaru/usługi

 

 

 

 

 

 

Aby wpisać kod GTU do istniejącego już towaru/usługi w magazynie należy wybrać identyfikator danego towaru/usługi, następnie edytuj, wybrać odpowiedni kod GTU, a potem zatwierdzić przez zapisz.

 

Autor: Dorota Łesak – ifirma.pl

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce