Pakiet e-commerce

|
ID: 778310876
|

Od 1 stycznia 2025 r. opłaty za integracje e-commerce będą rozdzielone od standardowych pakietów: Księgowość online, Biuro rachunkowe, Faktura+ i NDG.

Dla klientów, którzy wykorzystują naszą integrację z platformami e-commerce, bez dodatkowych kosztów będą mogli pobierać do 100 zamówień miesięcznie. Po przekroczeniu tego limitu będzie możliwość rozszerzenia pakietu za dodatkową opłatą 29 PLN netto miesięcznie lub 290 PLN netto rocznie.

1. Definicja zamówienia

Zamówienie w naszym systemie jest liczone jako każda transakcja pobrana do systemu z platform e-commerce (np. Allegro), dodaną w sekcji Integracje. Wszystkie zamówienia znajdują w zakładce eCommerce ➡ Zamówienia ➡ Lista zamówień i obejmują:

  • zamówienia opłacone,
  • zamówienia nieopłacone,
  • zamówienia anulowane.

Zdajemy sobie sprawę, że transakcje te nie zawsze prowadzą do finalizacji sprzedaży, ale ich przetwarzanie w systemie wiąże się z wykorzystaniem naszych zasobów integracyjnych.

2. Co jest liczone do limitu zamówień?

Do limitu zamówień wliczane są:

  • wszystkie pobrane zamówienia znajdujące się na liście zamówień, niezależnie od ich statusu (opłacone, nieopłacone, anulowane).

Do limitu zamówień nie są wliczane:

  • transakcje, które nie zostały pobrane do systemu przez użytkownika,
  • inne działania, takie jak ręczne księgowanie transakcji spoza integracji,
  • wykorzystanie API do księgowania, którego limit pozostał niezmieniony 1000,
  • zwroty do zamówień Allegro (aby pobrać zwrot, musi być pobrane w ramach limitu wcześniej zamówienie).

3. Dlaczego opłata za moduł?

Za jedyne 29 zł netto/miesiąc (lub 290 zł netto/rok) zyskujesz:

  • kompleksowe zarządzanie sprzedażą online w jednym miejscu,
  • cenę znacznie niższą niż aplikacje dostępne na rynku, np. wyłącznie do obsługi kas fiskalnych – które u nas są w cenie abonamentu,
  • integracje, które usprawnią Twoją pracę,
  • ciągły rozwój funkcji, które odpowiadają Twoim potrzebom.

Więcej informacji na temat eCommerce znajdziesz tutaj.

Autor: Zespół IFIRMA

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie tylko kawa jest 2w1

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce