FAQ – CRM ifirma.pl
1.Jak wystawić ponaglenie zapłaty?
- Wybierz menu CRM ➡ Lista kontrahentów,
- wybierz identyfikator kontrahenta, do którego chcesz wysłać ponaglenie,
- w menu kontrahenta wybierz zakładkę windykacja,
- na liście Przychody – dokumenty przeterminowane, w kolumnie Operacje wybierz windykacja (czerwony przycisk),
- określ rodzaj ponaglenia (ponaglenie, monit, nota odsetkowa, wezwanie do zapłaty), uzupełnij pozostałe dane i zatwierdź.
2.Jak dodać zadanie do Kalendarza?
- Wybierz menu CRM ➡ Kalendarz,
- wybierz rok, miesiąc i dzień, do którego chcesz przypisać zadanie ➡ dodaj zadanie.
3.Jak dodać osobę kontaktową w firmie kontrahenta?
- Wybierz menu CRM ➡ Lista kontrahentów,
- wybierz identyfikator kontrahenta, którego chcesz edytować,
- w menu kontrahenta wybierz zakładkę osoby kontaktowe ➡ dodaj osobę kontaktową.
4.Jak dodać filie/oddział firmy kontrahenta?
- Wybierz menu CRM ➡ Lista kontrahentów,
- wybierz identyfikator kontrahenta, którego chcesz edytować,
- w menu kontrahenta wybierz zakładkę filie i oddziały ➡ dodaj filię lub oddział.
5.Jak tworzyć grupy kontrahentów?
Wybierz menu CRM ➡ Grupy kontrahentów ➡ dodaj grupę kontrahentów.
6.Jak zlecić usługę windykacji?
Z dniem 27.02.2018 r. wyłączyliśmy możliwość korzystania z usług windykacyjnych w ifirma.pl.