Ceneo.pl to wiodący serwis e-commerce z siedzibą we Wrocławiu, należący do funduszy Cinven, Permira i Mid Europa. Serwis ten oferuje użytkownikom możliwość porównywania cen i wybierania spośród ponad 18 tysięcy sklepów internetowych oraz 20 milionów produktów. Ceneo.pl jest liderem w branży e-commerce w Polsce, zapewniając atrakcyjne oferty, konkurencyjne ceny i bezpieczne zakupy, a także wprowadzając innowacje w dziedzinie handlu internetowego przez 18 lat swojej działalności.
Możesz zintegrować platformę Ceneo z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie zaksięgujesz zamówienia z serwisu. Integracja przebiega w kilku prostych krokach:
1.W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl
2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj
3. Z listy sklepów wybieramy Ceneo ➡ Dodaj
4. Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:
Klucz API należy wygenerować na platformie Ceneo. W tym celu należy zalogować się na swoim koncie w Ceneo, następnie w zakładce Statystyki i raportowanie ➡ API ➡ Zarządzanie.
Do listy adresów IP do wywoływania metod API, wprowadź następujące IP:
Skopiowany klucz należy wkleić w przeznaczoną do tego rubrykę na koncie w ifirma.pl. Następnie wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie, uzupełnij wszystkie pozostałe dane i zatwierdź formularz.
Po udanej integracji, zamówienia z Ceneo znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.