W zakładce Konfiguracja ➡ Prywatność, RODO można udzielić ZGODY tak lub nie, na otrzymywanie informacji.
Dostarczanie od nas kilku maili rocznie – z informacjami o najważniejszych zmianach w prawie, podatkach, wdrożeniach nowych wersji ifirma.pl.
Otrzymanie powiadomienia “push” na swój telefon lub przeglądarkę o najnowszych wdrożeniach, przerwach w działaniu serwisu, terminach podatkowych i datach opłacenia faktur.
Opcja powiadomień musi zostać włączona także na telefonie lub w przeglądarce.
Oświadczam, że posiadam odpowiednie zgody na przetwarzanie danych osobowych moich kontrahentów w celu wysyłania im ofert handlowych, kartek świątecznych za pośrednictwem e-mail.
Zaznacz tak, jeżeli chcesz mieć możliwość wysyłania z serwisu kartek świątecznych oraz ofert w module CRM. Domyślnie każda z wyżej wymienionych zgód zaznaczona jest jako nie.
Po wybraniu opcji pobierz umowę zostanie pobrany plik dotyczący UMOWY POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zgodnej z RODO. Umowa zawierana jest w celu realizacji i na czas obowiązywania umowy głównej w dacie założenia konta dla nowych Użytkowników albo w dacie aktualizacji regulaminu dla zakładających konta przed 16.05.2018 r. (data wejścia w życie przepisów w zakresie RODO).
Zapoznaj się z polityką prywatności IFIRMA.
Dostępna jest możliwość przeniesienia podstawowych danych dotyczących użytkownika, które gromadzimy w serwisie ifirma.pl. Plik można wykorzystać w celu przenoszenia danych osobowych do innego serwisu (zgodnie z art. 20 RODO). Pobieranie danych następuje po wybraniu opcji Pobierz dane.
W dolnej części zakładki Prywatność, RODO dostępna jest opcja rezygnacji z usługi i usunięcie konta przez użytkownika po wybraniu opcji usuń konto.
Opcja usunięcia konta dostępna jest na koncie Użytkownika serwisu. Usunięcie konta jest operacją nieodwracalną i powoduje utratę wszystkich danych księgowych wprowadzonych do serwisu. Usunięcie konta wiąże się z usunięciem wszystkich dodanych Użytkowników i wiąże się z całkowitą utratą dostępu do konta.
WAŻNE!
Jeśli Użytkownik główny, tzw. Super konto zamierza usunąć dostęp jedynie do konta jednego, dodanego Użytkownika, należy je dezaktywować. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.
Usunięcie konta następuje po wybraniu opcji usuń konto oraz wymaga zatwierdzenia poprzez podanie hasła Użytkownika.
Dla użytkowników biura rachunkowego ifirma.pl opcja usunięcia konta będzie niedostępna – należy skontaktować się ze swoją księgową.
Brak uzupełnienia danych osobowych na koncie nie stanowi przeciwwskazań do jego usunięcia. Z serwisu można usunąć również tzw. “puste konta”.
Jeżeli po przejściu do zakładki Konfiguracja na pierwszej karcie widać opcje jak na zrzucie poniżej:
Nie oznacza to, iż trzeba dokonywać konfiguracji i uzupełniać, czy firma jest płatnikiem VAT, czy nie. W celu usunięcia konta należy zjechać kursorem na dół strony, gdzie będzie widoczna opcja Prywatność, RODO:
Korzystając z ikony usuń konto, można dokonać skutecznego usunięcia konta.
Więcej informacji odnośnie Prywatności i RODO dostępne jest tutaj.
Użytkownik, który założył konto i logował się przez Google może dokonać usunięcia konta przechodząc do zakładki Login > Konfiguracja > Użytkownicy:
Po zatwierdzeniu zmian przechodzimy do Odłączenia logowania przez Google
W zakładce Użytkownicy > Hasło i metody logowania > Logowanie przez serwisy społecznościowy wybieramy opcję Odłącz.
Następnie przechodzimy do zakładki Prywatność, RODO i dokonujemy usunięcia konta.
Autor: Marzena Łukasik – ifirma.pl
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.