Jak skonfigurować prywatność i RODO na koncie

|
ID: 778305219
|
Kategorie: Konfiguracja
|

1. Zgody na otrzymywanie informacji

 

W zakładce Konfiguracja ➡ Prywatność, RODO można udzielić ZGODY tak lub nie, na otrzymywanie informacji.

  1. Newsletter
  2. Dostarczanie od nas kilku maili rocznie – z informacjami o najważniejszych zmianach w prawie, podatkach, wdrożeniach nowych wersji ifirma.pl.

     

    Ważne! Rezygnacji z newslettera możesz dokonać również w otrzymanej od nas wiadomości e-mail. Wystarczy, że na dole strony wybierze opcję zrezygnuj z newslettera.
     

    Pamiętaj też, że zawsze możesz rezygnację wycofać, wystarczy że w konfiguracji swojego konta ponownie wybierzesz przy opcji Newsletter TAK.

     

  3. Powiadomienia “Push”
  4. Otrzymanie powiadomienia “push” na swój telefon lub przeglądarkę o najnowszych wdrożeniach, przerwach w działaniu serwisu, terminach podatkowych i datach opłacenia faktur.
    Opcja powiadomień musi zostać włączona także na telefonie lub w przeglądarce.

  5. Kartki świąteczne, oferty
  6. Oświadczam, że posiadam odpowiednie zgody na przetwarzanie danych osobowych moich kontrahentów w celu wysyłania im ofert handlowych, kartek świątecznych za pośrednictwem e-mail.


 

Zaznacz tak, jeżeli chcesz mieć możliwość wysyłania z serwisu kartek świątecznych oraz ofert w module CRM. Domyślnie każda z wyżej wymienionych zgód zaznaczona jest jako nie.

2. Umowa powierzenia danych osobowych

Po wybraniu opcji pobierz umowę zostanie pobrany plik dotyczący UMOWY POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zgodnej z RODO. Umowa zawierana jest w celu realizacji i na czas obowiązywania umowy głównej w dacie założenia konta dla nowych Użytkowników albo w dacie aktualizacji regulaminu dla zakładających konta przed 16.05.2018 r. (data wejścia w życie przepisów w zakresie RODO).


 

Zapoznaj się z polityką prywatności IFIRMA.

3. Przenoszenie danych

Dostępna jest możliwość przeniesienia podstawowych danych dotyczących użytkownika, które gromadzimy w serwisie ifirma.pl. Plik można wykorzystać w celu przenoszenia danych osobowych do innego serwisu (zgodnie z art. 20 RODO). Pobieranie danych następuje po wybraniu opcji Pobierz dane.


 

4. Usunięcie konta

W dolnej części zakładki Prywatność, RODO dostępna jest opcja rezygnacji z usługi i usunięcie konta przez użytkownika po wybraniu opcji usuń konto.


 

Opcja usunięcia konta dostępna jest na koncie Użytkownika serwisu. Usunięcie konta jest operacją nieodwracalną i powoduje utratę wszystkich danych księgowych wprowadzonych do serwisu. Usunięcie konta wiąże się z usunięciem wszystkich dodanych Użytkowników i wiąże się z całkowitą utratą dostępu do konta.

 

WAŻNE!
Jeśli Użytkownik główny, tzw. Super konto zamierza usunąć dostęp jedynie do konta jednego, dodanego Użytkownika, należy je dezaktywować. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.
 

 

Usunięcie konta następuje po wybraniu opcji usuń konto oraz wymaga zatwierdzenia poprzez podanie hasła Użytkownika.


 

Dla użytkowników biura rachunkowego ifirma.pl opcja usunięcia konta będzie niedostępna – należy skontaktować się ze swoją księgową.

5. Brak konfiguracji konta a jego usunięcie

Brak uzupełnienia danych osobowych na koncie nie stanowi przeciwwskazań do jego usunięcia. Z serwisu można usunąć również tzw. “puste konta”.

Jeżeli po przejściu do zakładki Konfiguracja na pierwszej karcie widać opcje jak na zrzucie poniżej:


 

Nie oznacza to, iż trzeba dokonywać konfiguracji i uzupełniać, czy firma jest płatnikiem VAT, czy nie. W celu usunięcia konta należy zjechać kursorem na dół strony, gdzie będzie widoczna opcja Prywatność, RODO:


 

Korzystając z ikony usuń konto, można dokonać skutecznego usunięcia konta.

Więcej informacji odnośnie Prywatności i RODO dostępne jest tutaj.

6. Usunięcie konta założonego przez Google

Użytkownik, który założył konto i logował się przez Google może dokonać usunięcia konta przechodząc do zakładki Login > Konfiguracja > Użytkownicy:

  • wybieramy opcję edytuj,
  • w polu Hasło i Powtórzenie hasła należy nadać hasło, którym później zatwierdzamy usunięcie konta,
  • w polu Sposób logowania wybieramy opcję Login i hasło lub profil społecznościowy,

Po zatwierdzeniu zmian przechodzimy do Odłączenia logowania przez Google

W zakładce Użytkownicy > Hasło i metody logowania > Logowanie przez serwisy społecznościowy wybieramy opcję Odłącz.

Następnie przechodzimy do zakładki Prywatność, RODO i dokonujemy usunięcia konta.

 

Autor: Marzena Łukasik – ifirma.pl

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie tylko kawa jest 2w1
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce