|
ID: 778311914
|
|

1. Konfiguracja integracji Furgonetka

Uruchomienie integracji Furgonetka w panelu E-commerce umożliwi Ci tworzenie przesyłek, pobieranie etykiet i protokołów, a także zamawianie kuriera bezpośrednio z serwisu ifirma.pl. Poniższa instrukcja pomoże Ci w konfiguracji tej funkcjonalności.

Aby uruchomić integrację Furgonetka przejdź do zakładki Integracje w panelu E-commerce i wybierz Dodaj. Wyszukaj na liście Furgonetka, zaakceptuj warunki i przejdź do uzupełnienia formularza konfiguracji integracji.

W formularzu wprowadź nazwę dla integracji wyświetlaną w ifirmie oraz login i hasło – takie same jak dla konta Furgonetka. Następnie wykonaj test połączenia.

Kolejna sekcja zawiera Dane dostawcy – nazwę firmy, jej adres i dane kontaktowe.

 

W sekcji Ustawienia przesyłek wprowadź dane adresata płatności dla paczek pobraniowych i numer rachunku bankowego. W tym miejscu masz też możliwość stworzenia własnych szablonów wymiarów paczki i koperty – aby to zrobić rozwiń listę przy Domyślne wymiary paczki lub Domyślne wymiary koperty a następnie wybierz Zarządzaj szablonami, gdzie możesz edytować dostępne szablony i dodawać nowe.

Możesz także zdefiniować domyślny komentarz na etykiecie, co umożliwi sprawne i szybkie tworzenie przesyłek, możesz tutaj wykorzystać dostępne znaczniki.

Ostatnia sekcja zawiera Domyślne punkty nadania. W tym miejscu możesz zdefiniować domyślne punkty nadania przesyłek dla poszczególnych przewoźników. Będą one później automatycznie uzupełniane przy nadawaniu przesyłki.

Zatwierdź uzupełniony formularz aby móc tworzyć przesyłki, pobierać etykiety i protokoły dla zamówień bezpośrednio z panelu E-commerce w ifirma.pl

2. Tworzenie przesyłek w iFirma przy pomocy integracji Furgonetka

Po dodaniu integracji w sekcji Przesyłki w karcie zamówienia możesz zarządzać przesyłkami dla Furgonetka. Aby utworzyć przesyłkę wybierz przycisk z nazwą nadaną podczas konfiguracji integracji aby otworzyć formularz nadania przesyłki.

Wybierz kuriera i metodę przekazania przesyłki, w razie potrzeby uzupełnij adres nadania lub wysyłki, wybierz rodzaj przesyłki, opcjonalnie dodaj komentarz dla paczki lub wybierz usługi dodatkowe. Wybierz szablon opakowania i zweryfikuj uzupełnione wymiary. Po uzupełnieniu pól obowiązkowych wybierz Zatwierdź.

Prawidłowo utworzone przesyłki będą wyświetlane w karcie zamówienia w sekcji Przesyłki – w tabeli zobaczysz datę nadania, nazwę przewoźnika, numer nadawczy przesyłki oraz jej status. W tym miejscu możesz pobrać i wydrukować etykietę nadawczą, podejrzeć szczegóły utworzonej przesyłki a także pobrać protokół nadania (jeśli przewoźnik to umożliwia).

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie tylko kawa jest 2w1

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce