EmpikPlace to dynamiczna platforma handlowa, zrzeszająca ponad 5000 aktywnych sprzedawców i oferująca ponad 7 milionów produktów. To miejsce, gdzie z łatwością można stworzyć swój sklep online, korzystając z wsparcia zespołu Empik wdrożeniowego. EmpikPlace zapewnia szybki system rozliczeń, integrację z czołowymi platformami sprzedażowymi oraz dostęp do różnorodnych produktów i usług dla klientów.
Możesz zintegrować platformę empik.com z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w kilku prostych krokach:
1.W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl
2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj

3. Z listy sklepów wybieramy empik ➡ Dodaj
4. Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:

Klucz API należy wygenerować na platformie empik.com. W tym celu należy zalogować się na swoim koncie w empik.com, następnie przejść do ustawień profilu, klikając w prawym górnym rogu.

Po wybraniu zakładki Klucz API, wybierz opcję Wygeneruj nowy klucz a następnie go skopiuj.

Skopiowany klucz wklej w przeznaczoną do tego rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich danych, zatwierdź formularz.
Po udanej integracji, zamówienia z Empik.com znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.
Wszystkie zamieszczone treści mają charakter informacyjny i edukacyjny. Żadna treść nie stanowi wykładni prawa, opinii prawnej czy podatkowej. Instrukcje w głównej mierze skupiają się na podstawowych przypadkach i nie rozpatrują wszystkich potencjalnych możliwości.
Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.