Informacje ogólne o API

w API

Serwis księgowości internetowej ifirma.pl poprzez API udostępnia zewnętrznym systemom wybrane funkcje małej księgowości. Komunikacja API odbywa się za pomocą protokołu HTTPS. Dane są wysyłane w formacie JSON.

Dostęp do API można uzyskać bez dodatkowej opłaty, w ramach abonamentu za korzystanie z serwisu ifirma.pl.

Podstawowy dostęp objęty jest limitem wystawionych dokumentów za pomocą API. Limit ten wynosi 1000 dokumentów na miesiąc.

Aby Użytkownik mógł korzystać z API konieczna jest jego aktywacja. Szczegóły aktywacji opisuje instrukcja.

 

Pełna dokumentacja API znajduje się na stronie api.ifirma.pl

 

Obecnie poprzez API umożliwiamy:

Ponadto dostępne jest wprowadzanie wydatków:

  • zakupu towarów handlowych lub materiałów potwierdzonych fakturą;
  • kosztu prowadzenia działalności potwierdzonych fakturą lub innym dokumentem;
  • na telefon lub internet.

W celu usprawnienia korzystania z API dostępne są funkcje m. in.:

  • zmiany i pobrania ustawionego miesiąca księgowego
  • dodawania, pobierania i edycji danych kontrahenta
  • pobranie listy stawek VAT obowiązujących we wskazanym kraju Unii Europejskiej

Wszystkie funkcje API opisane zostały w dokumentacji API dostępnej na stronie api.ifirma.pl.

Limit zapytań

W ramach API zostały wprowadzone limity zapytań serwera przypadające na jednego użytkownika w wysokości:

  • limit dzienny: 15 000 zapytań;
  • limit minutowy: 100 zapytań.

 

Autor: Łukasz Wróbel – ifirma.pl

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły