Informacje ogólne o API

|
ID: 778304801
|
Kategorie: API

Serwis księgowości internetowej ifirma.pl poprzez API udostępnia zewnętrznym systemom wybrane funkcje małej księgowości. Komunikacja API odbywa się za pomocą protokołu HTTPS. Dane są wysyłane w formacie JSON.

Dostęp do API można uzyskać bez dodatkowej opłaty, w ramach abonamentu za korzystanie z serwisu ifirma.pl.

Podstawowy dostęp objęty jest limitem wystawionych dokumentów za pomocą API. Limit ten wynosi 1000 dokumentów na miesiąc.

Aby Użytkownik mógł korzystać z API konieczna jest jego aktywacja. Szczegóły aktywacji opisuje instrukcja.

 

Pełna dokumentacja API znajduje się na stronie api.ifirma.pl

 

Obecnie poprzez API umożliwiamy:

Ponadto dostępne jest wprowadzanie wydatków:

  • zakupu towarów handlowych lub materiałów potwierdzonych fakturą;
  • kosztu prowadzenia działalności potwierdzonych fakturą lub innym dokumentem;
  • na telefon lub internet.

W celu usprawnienia korzystania z API dostępne są funkcje m. in.:

  • zmiany i pobrania ustawionego miesiąca księgowego
  • dodawania, pobierania i edycji danych kontrahenta
  • pobranie listy stawek VAT obowiązujących we wskazanym kraju Unii Europejskiej

Wszystkie funkcje API opisane zostały w dokumentacji API dostępnej na stronie api.ifirma.pl.

Limit zapytań

W ramach API zostały wprowadzone limity zapytań serwera przypadające na jednego użytkownika w wysokości:

  • limit dzienny: 15 000 zapytań;
  • limit minutowy: 100 zapytań.

 

Autor: Łukasz Wróbel – ifirma.pl

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce