Asystent pakowania i zbierania zamówień

|
ID: 778312187
|
|

Asystent pakowania to nowa funkcja w serwisie, która ma usprawnić proces przygotowania i pakowania produktów z zamówień do wysyłki. Aby otworzyć Asystenta przejdź do E-commerce ➡ Zamówienia ➡ Lista zamówień i zaznacz na liście zamówienia, które chcesz zebrać lub spakować, a następnie wybierz Asystent pakowania z akcji masowych na dole strony.

Na liście rozwijanej wybierz akcję, którą chcesz wykonać w asystencie:

  • Zbieraj produkty
  • Pakuj produkty

1. Asystent zbierania

W oknie asystenta po lewej stronie wyświetlają się wybrane do zebrania zamówienia – w ramce widoczny jest numer zamówienia, dane kupującego, liczba produktów w zamówieniu do zebrania oraz liczba już zebranych. Z prawej strony wyświetlają się szczegóły zamówienia – z listą produktów do spakowania i informacją o metodzie wysyłki.

Zamówienia można wyświetlać zbiorczo lub pojedynczo w zależności od wybranej opcji na liście rozwijanej.

Zbieranie zamówień odbywa się na dwa sposoby – zaznaczając ręcznie dany produkt jako zebrany (pojedynczo – plusem przy nazwie produktu, masowo – akcją Zebrano wszystkie u góry okna asystenta) lub wykorzystując skaner kodów i skanując zbierany produkt. Po zeskanowaniu / zebraniu wszystkich produktów z zamówienia w oknie po lewej z informacjami o zamówieniu pojawi się zielone oznaczenie.

Aby zapisać produkty jako zebrane wybierz Zatwierdź.

 

2. Asystent pakowania

W oknie asystenta po lewej stronie wyświetlają się wybrane do spakowania zamówienia – w ramce widoczny jest numer zamówienia, dane kupującego, liczba produktów w zamówieniu do spakowania oraz liczba już spakowanych. Z prawej strony wyświetlają się szczegóły zamówienia – z listą produktów do spakowania i informacją o metodzie wysyłki.

Pakowanie zamówień odbywa się na dwa sposoby – zaznaczając ręcznie dany produkt jako spakowany (pojedynczo – plusem przy nazwie produktu, masowo – akcją Spakowano wszystkie u góry okna asystenta) lub wykorzystując skaner kodów i skanując pakowany produkt. Po zeskanowaniu / spakowaniu wszystkich produktów z zamówienia w oknie po lewej z informacjami o zamówieniu pojawi się zielone oznaczenie.

Aby zapisać produkty jako spakowane wybierz Zatwierdź.

Zamówienia poprawnie zebrane i spakowane otrzymają oznaczenie odpowiednią ikoną na liście produktów w kolumnie z dodatkowymi informacjami.

 

Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Nie musisz czytać pomocy
Nie musisz czytać pomocy

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce