Asystent pakowania to nowa funkcja w serwisie, która ma usprawnić proces przygotowania i pakowania produktów z zamówień do wysyłki. Aby otworzyć Asystenta przejdź do E-commerce ➡ Zamówienia ➡ Lista zamówień i zaznacz na liście zamówienia, które chcesz zebrać lub spakować, a następnie wybierz Asystent pakowania z akcji masowych na dole strony.
Na liście rozwijanej wybierz akcję, którą chcesz wykonać w asystencie:
W oknie asystenta po lewej stronie wyświetlają się wybrane do zebrania zamówienia – w ramce widoczny jest numer zamówienia, dane kupującego, liczba produktów w zamówieniu do zebrania oraz liczba już zebranych. Z prawej strony wyświetlają się szczegóły zamówienia – z listą produktów do spakowania i informacją o metodzie wysyłki.
Zamówienia można wyświetlać zbiorczo lub pojedynczo w zależności od wybranej opcji na liście rozwijanej.
Zbieranie zamówień odbywa się na dwa sposoby – zaznaczając ręcznie dany produkt jako zebrany (pojedynczo – plusem przy nazwie produktu, masowo – akcją Zebrano wszystkie u góry okna asystenta) lub wykorzystując skaner kodów i skanując zbierany produkt. Po zeskanowaniu / zebraniu wszystkich produktów z zamówienia w oknie po lewej z informacjami o zamówieniu pojawi się zielone oznaczenie.
Aby zapisać produkty jako zebrane wybierz Zatwierdź.
W oknie asystenta po lewej stronie wyświetlają się wybrane do spakowania zamówienia – w ramce widoczny jest numer zamówienia, dane kupującego, liczba produktów w zamówieniu do spakowania oraz liczba już spakowanych. Z prawej strony wyświetlają się szczegóły zamówienia – z listą produktów do spakowania i informacją o metodzie wysyłki.
Pakowanie zamówień odbywa się na dwa sposoby – zaznaczając ręcznie dany produkt jako spakowany (pojedynczo – plusem przy nazwie produktu, masowo – akcją Spakowano wszystkie u góry okna asystenta) lub wykorzystując skaner kodów i skanując pakowany produkt. Po zeskanowaniu / spakowaniu wszystkich produktów z zamówienia w oknie po lewej z informacjami o zamówieniu pojawi się zielone oznaczenie.
Aby zapisać produkty jako spakowane wybierz Zatwierdź.
Zamówienia poprawnie zebrane i spakowane otrzymają oznaczenie odpowiednią ikoną na liście produktów w kolumnie z dodatkowymi informacjami.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.