Serwis księgowości internetowej ifirma.pl poprzez API udostępnia zewnętrznym systemom wybrane funkcje małej księgowości. Komunikacja API odbywa się za pomocą protokołu HTTPS. Dane są wysyłane w formacie JSON.
Api ifirma.pl dostępne jest wyłącznie w płatnej wersji serwisu.
Podstawowy dostęp objęty jest limitem wystawionych dokumentów za pomocą API. Limit ten wynosi 1000 dokumentów na miesiąc.
Aby Użytkownik mógł korzystać z API konieczna jest jego aktywacja. Szczegóły aktywacji opisuje instrukcja.
W celu usprawnienia korzystania z API dostępne są funkcje m. in.:
Wszystkie funkcje API opisane zostały w dokumentacji API dostępnej na stronie api.ifirma.pl.
W ramach API zostały wprowadzone limity zapytań serwera przypadające na jednego użytkownika w wysokości:
Autor: Łukasz Wróbel – ifirma.pl
Wszystkie zamieszczone treści mają charakter informacyjny i edukacyjny. Żadna treść nie stanowi wykładni prawa, opinii prawnej czy podatkowej. Instrukcje w głównej mierze skupiają się na podstawowych przypadkach i nie rozpatrują wszystkich potencjalnych możliwości.
Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.